![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Sport Sportief aangelegd? Dan moet je hier wezen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Gast
|
Liverpoooooooooooooool! CL WINNER 2005! Ik vind dat ze terecht hebben gewonnen als je van een 3-0 achterstand nog weet terug te tonen! Dudek was gewoon te stoer tijdens de strafschoppen!! Hahaha lag in een deuk! Wat vonden jullie van de wedstrijd! 1 van de leukste finales die ik afgelopen jaren heb gezien |
|
| | #6 (permalink) |
| Gast
|
Zo zie je maar weer hoe rond de bal is. Sowieso was AC Milan favoriet; Liverpool heeft een slecht seizoen gedraaid in de Primiership, ze hebben niet eens europees voetbal gehaald. Doch in de CL hebben ze verrassend goed gedaan, net als PSV. Het zou dan ook leuker geweest zijn als deze 2 clubs tegen elkaar waren uitgekomen. Om terug te komen op de finale, ik had de hoop al opgegeven na de 3-0 achterstand. Terwille van de 2 nederlanders bij AC had ik het hen gegund, maar naarmate de wedstrijd vorderde kon je niet nalaten om sympathie te krijgen voor Liverpool. Vooral in de verlenging was ik over de streep getrokken. De jongens van Liverpool waren naar mijn mening de enigen die recht hadden op die beker. Gelukkig hebben ze het ook gekregen. Er is weer hoop voor voetbal... :D (Baros |
|
| | #7 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
| |
|
| | #9 (permalink) |
| Gast
|
Leuke finale maar ik vindt het zoiezo een onterechte finale... PSV en Chelsea (34 punten meer in de competitie dan Liverpool, bijna een punt per wedstrijd!!!!) waren veel beter en sterker in de halve finales. Dat was mijn plaatje geweest van de finale... Magoed, we moeten het doen met de clubs die we krijgen en dan gunde ik het liverpool meer... hoewel dat tweede doelpunt van Crespo echt mooi wasss |
|