![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Sport Sportief aangelegd? Dan moet je hier wezen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Gast
|
Hup Ajax Fantastische wedstrijd en na de 2-1 stand had ik geen geloof meer in dat Ajax nog zou terugkomen. Ik schaam me dan diep dat ik zo weinig vertrouwen had in hen. Dat is niet zo verwonderlijk, de laatste tijd had ik vaak hoop en geloof in hen, maar ik werd iedere keer teleurgesteld. Hopelijk begint Ajax weer er bovenop te komen na alle ellende. Maduro heeft het goed gedaan, maar het doelpunt van Grygera was ook prachtig. Menige spelers zouden de bal buiten de stadion hebben geschopt, daarom was het ook knap van hem dat hij het zo mooi erin schoot. Hopelijk volgen er meer, de verdedigers bij Ajax beginnen eindelijk te scoren. :P Feyenoord heeft voetballes gekregen. |
|
| | #4 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
Marco v Basten kan echt niet meer om hem heen | |
|
| | #5 (permalink) |
| Gast
|
Leuk dat voetbal. Laten we eens over de rellen van gisteren hebben. Zijn die ajax supporters helemaal gek geworden. Ze moeten die lui gewoon opsluiten, alle kosten claimen.! laat ze alles betalen. Stelletje vernielers... Ik zie de sport daar niet van in!
|
|
| | #6 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
Maar die debiele supporters van beide groepen maken niet eens kans op de titel en dan zijn ze nog trots dat ze voor een 2de plaats dergelijke rellen schoppen? how low can you go | |
|
| | #7 (permalink) |
| Gast
|
Ik vind dat Ajax en Feyenoord maar moet uitzoeken wie de relschoppers zijn. Laat ze maar betalen, hebben ze de daders gevonden dan kunnen ze die kosten op hen claimen. Anders moet ik als burger voor die kosten opdraaien, nou fijn is dat. Ik ben laaiend!!!!!!! |
|
![]() |
| Bookmarks |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Voetbaluitslagen AJAX - Feyenoord en PSV - AZ | zidane | Sport | 9 | 19 maart 2007 15:02 |
| Klassieker Mughal-E-Azam komt opnieuw uit! | Nikki Satisfashion | Film, Muziek TV Lounge | 18 | 24 januari 2006 05:57 |