![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Sport Sportief aangelegd? Dan moet je hier wezen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) | ||
| Gast
| Citaat:
| ||
|
| | #3 (permalink) |
| Gast
|
[quote=Bubbles]Ik word zo boos dat ze dat hebben gedaan bij Dida! Zwaar straffen plz ray: Gevangenis straf voor diegene die het vuurwerk heeft gegooid en nooit meer geen enkel stadion in.......zelfs niet voor de EO jongeren dag in de Amsterdam Arena Juist |
|
| | #4 (permalink) |
| Gast
|
[quote=Bubbles]Ik word zo boos dat ze dat hebben gedaan bij Dida! Zwaar straffen plz ray: Gevangenis straf voor diegene die het vuurwerk heeft gegooid en nooit meer geen enkel stadion in.......zelfs niet voor de EO jongeren dag in de Amsterdam Arena :? :? :? :? Ik wil niet dat je de spotdrijft met mijn stadion waar ik bijna wekelijks zit. |
|
| | #5 (permalink) | |
| Gast
|
[quote=Heineken] Citaat:
| |
|
| | #6 (permalink) | |
| Gast
|
[quote=Bubbles][quote=Heineken] Citaat:
Nee poppetje daar kan jij ook niets aan doen maar je had ook willem II kunnen noemen als stadion ofzo :? | |
|
| | #8 (permalink) | |
| Gast
|
[quote=Bubbles] Citaat:
Dan krijg ik allemaal Willem II supporters op me nek.....heb liever jou op me nek | |
|
![]() |
| Bookmarks |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| sindoor zetten bij pooja | Ranjita | Het Hindoeisme | 8 | 28 mei 2007 15:28 |
| Voor de Shah Rukh Khan fans | Nikki Satisfashion | Film, Muziek TV Lounge | 18 | 10 mei 2006 18:43 |