Sangam Online  

Ga terug   Sangam Online > Lifestyle > Sport

Registreer Gallery FAQ Ledenlijst Kalender Arcade Markeer forums als gelezen

Sport Sportief aangelegd? Dan moet je hier wezen!

Antwoord

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 17 september 2008, 23:10   #1 (permalink)
Hyves Crew
Advanced Member

Nejla1's schermafbeelding

Rep kracht: 10
Nejla1 is on a distinguished road
Thumbs up Manchester United niet langs Villarreal

MANCHESTER (ANP) - Manchester United is de Champions League woensdagavond begonnen met een gelijkspel. De titelverdediger kwam voor eigen publiek niet voorbij Villarreal. Het bleef 0-0. Daar kon de rentree van Cristiano Ronaldo ook niets aan veranderen.

Bron: Indian Feelings e-Zine
Nejla1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2009, 18:26   #2 (permalink)
Sangam Silver Member

Rep kracht: 0
HINDUSTAN is an unknown quantity at this point
Standaard Re: Manchester United niet langs Villarreal

Maarrrrr....vanavond de finale Man United - Barcelona.

De klapper van het jaar.

Eten is gekocht, nu is eindelijk mi bradda arrived en NU als de bliksem scheuren naar een vriendenadres alwaar we kip gaan bakken met gekookte aardappelen, jus, en spinazie a la creme.

Enjoy
HINDUSTAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 11:20   #3 (permalink)
Sangam Gold Member

Ishana22's schermafbeelding

Leeftijd: 28
Ishana22 is an unknown quantity at this point

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HINDUSTAN Bekijk bericht

De klapper van het jaar.

Eten is gekocht, nu is eindelijk mi bradda arrived en NU als de bliksem scheuren naar een vriendenadres alwaar we kip gaan bakken met gekookte aardappelen, jus, en spinazie a la creme.

Enjoy
whahahaa ze hadden al na een paar min een doelpunt

Liefde is een mooi woord,
liefde is een lekker gevoel.
Liefde is houden van,
als je weet wat ik bedoel.
Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis.
Voor iedereen is liefde een leuke belevenis,
Liefde voor mij, dat ben jij !!!

Ishana22 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 18:06   #4 (permalink)
Sangam Silver Member

HINDUSTAN is an unknown quantity at this point

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ishana22 Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HINDUSTAN Bekijk bericht

De klapper van het jaar.

Enjoy
whahahaa ze hadden al na een paar min een doelpunt
Heb je gekeken?

Het was kiezen hoor....voor wie moest ik zijn....tussen Barca die eigenlijk in zijn huidige vorm succesvol is dankzij Rijkaard...of Manchester met Van der Sar..

Uiteindelijk koos ik toch voor Barca. Omdat ik het van der Sar niet gun om 4x een CL te winnen.
Die eer blijft lekker voorbehouden aan een Surinamer, die net als de meeste (zeer) succesvolle voetballende kleurlingen in dit land altijd gebagatelliseerd wordt.

*voor de insiders...het kleine akkefietje van Chris van Nijnatten (één van de vaste columnisten van de sportkrant AD) over voetbaliconen..waarbij hij Seedorf niet noemde..zegt meer dan genoeg...plus de wijze waarop hij zijn denkwijze verklaard*

http://www.sportwereld.nl/columnisten/vannijnatten/3189464/Natuacuteuacuterlijk_is_Seedorf_een_icoon.html

Vanaf dit moment heeft Chris van Nijnatten al bij mij afgedaan.

Seedorf is de énige NL speler die 4x de CL heeft gewonnen met 3 verschillende clubs. Wereldwijd zijn er zowiezo weinigen die hem dit nadoen.
Van der Sar heeft het al 3x op zijn naam gebracht..
Had hij de 4e bereikt..nou dan had je moeten zien hoe hij opgehemeld zou worden. Net als iedere andere blanke speler die hetzelfde zou bereiken.

Maar Kluivert (topscorer NL elftal aller tijden, nog steeds), Davids, Seedorf...allemaal slimme jongens die zich niets lieten vertellen. En daar houden ze in NL niet van. Want als blanke brutale grofgebekte Nederlandse voetballer ben je de schoonzoon die iedere NL vader wel zou willen hebben, dan ben je dat bengeltje, dat vlegeltje.
Dan komen er specials over je op TV over hoe hip je bent...
Ohs wat een voorbeeld ben je dan. Als je maar blank bent.

Maar owee als je als niet-blanke voetballer in NL niet het onderdanige buitenlandertje wilt uithangen.
Kortgezegd: Dan wordt er héél anders met je omgegaan.

Maar buigen...dat doen Surinaamse jongens dus niet snel.
En ze hebben hun mond mee ook.
En het schoolvoorbeeld over hoe je dan behandeld wordt in NL, zie je in de link hierboven.
Het sneaky blankenbeleid van een westerse beschaving in de voetbalnotedop..

Nu zal er ongetwijfeld een enkeling(e) zijn die gaat bléren: "goh wat ben jij negatief. Goh je bent zeker dit of dat"...
Tegen die mensen zeg ik: probeer niet zoveel aandacht aan me te schenken om de aandacht af te leiden van je eigen gebrek aan inhoudelijke denkpatronen/denkvermogen

"Seedorf past niet in mijn beeld van wat een icoon inhoudt"..zegt meneertje Chris van Nijnatten. En het was niet de eerste keer dat hij Seedorf's topstatus op een dergelijke manier bagatelliseert.
En er is nog veel meer aan te wijzen wat me dit soort dingen doet schrijven. Maar dat bespaar ik jullie. De echte insiders weten precies wat ik bedoel.

En nu is Seedorf nog steeds de CL keizer van Nederland.
En hoor je iemand het daarover hebben na afloop van de wedstrijd? Ik niet.
Want als van der Sar nu de 4e CL titel had gewonnen, dan was hij wél bejubeld en bezongen tot in de lengte der jaren.
Bij iedere CL tot in de toekomst van eeuwen.
Het zou het dankbare excuus zijn om Seedorf's CL-prestaties nóg verder naar de achtergrond te duwen dan nu al het geval is.
Seedorf, die door buitenlandse coaches van topclubs als 'onmisbare basissspeler' wordt gekwalificeerd.
Waarvan topcoaches uit het buitenland zelfs zeiden zeer verbaasd te zijn dat Van Basten hem niet selecteerde tijdens het EK..

En daarom wilde ik dat Barcelona won. Om Seedorf. Puur om Seedorf.
En dat hebben ze gedaan. En hoe. JOngensdroomdoelpunten...deze voetbalmiljonairs hebben alles al..maar dit is het enige waarvoor ze het doen..dat gevoel terugkrijgen van toen ze nog als kleine jongetjes onmogelijke doelpunten scoorden.
Tegen Manchester..met gemak. Manchester, wat dus een waanzinnig, wreed goede ploeg is.
(ze hadden zelf vorig jaar de CL gewonnen, dus kun je nagaan..)

Barca is totally in the zone..

Laatst gewijzigd door HINDUSTAN : 28 mei 2009 om 18:25
HINDUSTAN is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmarks

Tags
langs, manchester, niet, united, villarreal

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten