![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Sport Sportief aangelegd? Dan moet je hier wezen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Gast
|
nee man, dat apparaat dat ik heb gekocht ligt weer te roesten ergens in een hoekie zit inmiddels weer aan de roomyoghurt. maar weet je, dat komt ook alleen maar omdat m'n zus steeds van die lekkere dingen koop. Zelf zal ik nooit een patatje of chips gaan kopen bij de appie heiijn, die fase ben ik inmiddels wel al voorbij gelukkig! bewust inkopen doet wonderen, maar ja, als andere mensen met verleidingen aankomen, kom ik ook aan! letterlijk!
|
|
| | #3 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
Of je moet jezelf aan het eind van elke dag verwennen met 1 klein iets lekkers. Ik verwende me elke dag met 1 blokje chocola, als ik me de hele dag strikt aan m'n dieet hield | |
|
| | #4 (permalink) |
| Gast
|
Ik keek vanochtend naar die tell-sell shit troep. Hoorde ik ze zeggen "je hoeft niet meer te trainen, omdat het te veel inspanning vergt en teveel tijd " WTF denk ik dan! Daarom werken die stomme middelen niet, omdat men met de instelling "minste inspanning, maximale resultaat" lopen. Bad...bad...bad.... |
|
| | #5 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
Ben wel fitter geworden, nu nog aan de pondjes werken.
| |
|