![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Sport Sportief aangelegd? Dan moet je hier wezen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Gast
| Je hebt van die mensen die in t begin van de zomer beginnen te trainen om in vorm te zijn voor de zomer. Ik vin da zo vaag, je ebn namelijk als je weinig moet doen toch wel meer dan een maand bezig en als je er belabberd uitziet, dan misschien wel 2 maanden en dan is de zomer alwer voorbij :? . Dan kan ej toch beter rondapril al beginnen? Zijne rhie rvan di emallerds die ook zo stom plannen? En als die er izjn, komt er eigenlijk wel resultaat, ben ej echt in vorm na die maand ofzo.? |
|
| | #2 (permalink) |
| Gast
|
[quote=!!!***TUSSHAR***!!!]Je hebt van die mensen die in t begin van de zomer beginnen te trainen om in vorm te zijn voor de zomer. Ik vin da zo vaag, je ebn namelijk als je weinig moet doen toch wel meer dan een maand bezig en als je er belabberd uitziet, dan misschien wel 2 maanden en dan is de zomer alwer voorbij :? . Dan kan ej toch beter rondapril al beginnen? Zijne rhie rvan di emallerds die ook zo stom plannen? En als die er izjn, komt er eigenlijk wel resultaat, ben ej echt in vorm na die maand ofzo.? Ja, ik ben een van die mallerds. |
|
| | #3 (permalink) |
| Gast
|
[quote=!!!***TUSSHAR***!!!]Je hebt van die mensen die in t begin van de zomer beginnen te trainen om in vorm te zijn voor de zomer. Ik vin da zo vaag, je ebn namelijk als je weinig moet doen toch wel meer dan een maand bezig en als je er belabberd uitziet, dan misschien wel 2 maanden en dan is de zomer alwer voorbij :? . Dan kan ej toch beter rondapril al beginnen? Zijne rhie rvan di emallerds die ook zo stom plannen? En als die er izjn, komt er eigenlijk wel resultaat, ben ej echt in vorm na die maand ofzo.? Ik heb al een goddelijke lichaam hoeft er niet hard voor te trainen |
|
| | #4 (permalink) |
| Gast
|
Running is the king of all exercises - Bruce Lee ![]() In good in shape komen is geen kunst...er komen is 1 maar op dat niveau blijven dat is 2. Vandaar de spreuk: "Regelmaat (gepaard met een meester(es) te zijn in Time-Management) is de sleutel van succes. En ook natuurlijk hoe train je en wat train je en waarom? Hoe efficiƫnt is de beweging/handeling die je uitvoerd? |
|
| | #5 (permalink) |
| Gast
|
ik train het hele jaar door ik vind sporten leuk..... het wisselt wat ik doe hardlopen, zwemmen, roeien, wielrennen, surfen op dit moment is het vaak zwemmen en roeien ik hou vaak roeiwedstrijden met me matties :D alleen fitness blijf ik het hele jaar doen om mijn spieren op peil te houden met zwemmen train je ook je schouders maar met fitness kun je gericht je schouderspieren en buikspieren trainen daarom dus |
|
| | #7 (permalink) |
| Gast
|
ik sport het hele jaar door...wat ik wel doe is voor de zomer wat meer op mijn voeding letten en wat meer cardio-en zodat ik wat beter in vorm ben en in de winter bulken...voor mij is 6 weken cardio en dieet al voldoende om in vorm te raken...
|
|