![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Sport Sportief aangelegd? Dan moet je hier wezen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 14 oktober 2007
Rep kracht: 0 ![]() |
Nu Ajax vBasten heeft aangesteld als hoofdcoach en Cruijff het technische beleid vorm gaat geven.... Zal Ajax beter kunnen worden of niet Ik ben niet een voorstander van vBasten, maar als hij zo presteert met het NL11-tal en gewoon punten pakt, dan worden we weer kampioen. Ik denk dat vBasten nog niet met de 'grote' jongens kan omgaan. MvB is nog onervaren als clubcoach. Dus ik weet et nog niet of hij een geschikte coach zal zijn voor Ajax. Daarentegen zie ik wel dat MvB wel langer blijft en niet snel weg gaat bij Ajax. Zo kan hij wel vorm geven aan een elftal. Ik hoop dat Cruijff wel goede mensen neerzet die wel verstand hebben van voetbal en niet mensen zoals Jaakke die gewoon advocaat is. Ik denk dat het wel gaat lukken qua technisch beleid... Nu de uitvoering nog |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Advanced Member |
nou ik denk het niet heeft nix wat een trainer nodig heeft bij een topclub geen uitstraling nix en nou hij pakte misschien wel punte met oranje maar ook maar net een 1-0 of 2-1 en toevallig de laatste oefenwedstrijd met 3-0 maar verder nix hij heeft egt nix ik vind hem gwn waardeloos en dan cruijff tjaah daar weet ik niet super veel over alleen als voetballer alleen als trainer van Barca deed het daar goed maar opeens minder en kon daarom ook vertrekke en bij ajax in het verlede ging het ook goed tot op een gegeef moment dus weet het niet zow ckr hoor...
|
| | |
| | #4 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 7 oktober 2007
Rep kracht: 5 ![]() |
we hebben nu johan cruijf, marco van basten en guus hiddink is ook onderweg als technisch directeur!!!! Geef ze 1 jaar en dan zal je zien dan worden wij de beste clun van de wereld!!! Guus kan alle spelers krijgen die hij wilt, Johan kan zo Messi meenemen naar Ajax en elke spits kijkt op tegen van basten, dus die staan ook in de rij bij Ajax!!!!!! WE KOMEN ERAAN!!!!!!!!!!!!!!! RULERS OF THE WORLD!!! :yahoo: |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| A.D.M.I.N.I.S.T.R.A.T.O.R Advanced Member | Citaat:
__________________ | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 14 juni 2007
Rep kracht: 5 ![]() |
@ hemant was het maar zo een feest :P ontopic maar ik denk dat vBasten nog geen goeie trainer is hij pakt wel punte maar voetbal is nog niet egt goed dus we zien wel en binnekort gaan er veel spelers weg bij ajax |
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Van Basten moet geslagen worden | Agni | Sport | 54 | 17 mei 2006 22:28 |
| Beleid van v. Basten....... | Hein | Sport | 11 | 9 november 2005 12:55 |
| Het selectiebeleid van Marco van Basten | shaka zulu | Sport | 17 | 9 september 2005 21:00 |