![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Sport Sportief aangelegd? Dan moet je hier wezen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Gast
| Het valt me op dat Hindoestanen weinig aan sport doen en daarin ook weinig bereiken. Nu jullie zoveel over voetbal praten, vraag ik me af hoe sportief jullie wel niet zijn. Ik ben van kleins af aan met sport opgevoed. Bij mij in de familie is sport ook belangrijk. Vroeger heb ik op turnen gezeten (5 jaar lang, 2 keer 1e geworden), zwemmen (3 jaar lang, 4 zwemdiploma's), streetdance (2 jaar), karate (vond ik niks!!) en nu doe ik nog steeds aan klassiek dansen (al 10 jaar) en aan salsa (sinds een half jaar). Verder ging ik ook naar de sportschool, maar daar ben ik mee gestopt. Nou vertel, hoe sportief zijn jullie? |
|
| | #2 (permalink) |
| Gast
|
bijna net zo sportief als jij :D wat betreft "niets bereiken"...ik denk dat de volgende generatie wel gaat doorbreken in de sport....onze ouders stelden meer nadruk op scholing en financiele zekerheid en stimuleerden weinig mbt sport....wij zullen onze kinderen meer stimuleren.... |
|
| | #3 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
Hoe sportief ben je dan?? | |
|
| | #7 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
| |
|
| | #9 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
En tja, de meeste ouders voeden hun kinderen wel zo op. Mijn ouders vinden sport én goede scholing belangrijk. Je kan deze twee dingen heel goed combineren, alleen moet je heel goed weten HOE! :) | |
|