![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Sport Sportief aangelegd? Dan moet je hier wezen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: The Netherlands
Rep kracht: 0 ![]() |
Hij is een fenomeen. Verder heb ik er niet veel mee, maar vriend en vijand onderkent zijn status als ongelooflijk getalenteerde tennisser, een van de beste ooit. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 17 november 2002 Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
![]() ik had het altijd al gezegd, dat hij RG op zijn naam zou schrijven... hij heeft het spel ervoor (haha, en dan bedoel ik dat hij het nu heeft), het was alleen dat Nadal hem 3 jaar de baas was.. het moest er een keer van komen....
__________________ ![]() I MaY NoT Be YouR FiRsT, BuT To Be YouR LasT WouLd Be PeRfecT | |
| | |
| | #4 (permalink) | ||
Voor velen blijft nu namelijk Nadal nog steeds degene die Federer de baas is op gravel...ondanks zijn eerdere slippertje tegen die Zweed...maar Federer is ook 2 wedstrijden door het oog van de naald gekropen.. Ok hij wint uitgerekend tegen de Zweed die Nadal versloeg, maar dat is niet hetzelfde als Nadal verslaan! | ||
| | |
| | #5 (permalink) | |||
| Sangam Gold Member Lid sinds: 17 november 2002 Leeftijd: 28
Het is jammer voor Nadal, dat hij niet aan Wimbledon heeft kunnen participeren. Er is een verschil tussen "kracht" en "souplesse". Dit zal ook zo blijven voor velen, tenzij Roger hier verandering in brengt. Maar dit zie ik niet 123 gebeuren, Nadal is gewoon te goed tegenover Federer, en binnenkort zal dit ook op andere baan soorten gaan gebeuren. Nadal had niet voor niets Australian Open gewonnen, dat in het begin van het jaar. Ik was daarom ook blij dat Roger toch RG heeft binnen weten te halen. Federer ging inderdaad met de hakken over de sloot. Maar dit was enigszins wel te begrijpen, het waren ook niet de minste tegenstanders, als je al zag hoe goed sommigen stonden te spelen; met name Haas en Del Potro waar Roger een five-setter voor nodig had. Tegen Haas stond hij zelfs met 2 sets achter, en als je zo'n wedstrijd toch winnend wilt afsluiten, zal je toch met het tennis ala Nadal moeten komen. En we hebben allemaal kunnen zien dat Roger dit ook kan.
__________________ ![]() I MaY NoT Be YouR FiRsT, BuT To Be YouR LasT WouLd Be PeRfecT Laatst gewijzigd door Riaviano : 24 juni 2009 om 10:10 | |||
| | |
| | #6 (permalink) |
Het laatste nieuws is dat het krachttennis van Nadal hem teveel parten speelt... zijn hele spel is erop gebaseerd, en zonder die kracht blijft er te weinig over. En hij is aardig gebllesseerd momenteel.. Dat er weinig natuurtalenten als Federer rondlopen, is obvious: het gemak waarmee hij speelt valt gewoon iedereen op. En Federer is bijna nooit geblesseerd geweest. |
| | |
| | #7 (permalink) |
Federer nu ook nog Wimbledon gewonnen. Na 1000 games in de 5e set. Tevens zijn 15e Grand Slam titel, een record wat hij nu alleen maar scherper gaat stellen.
|
| | |