![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Sport Sportief aangelegd? Dan moet je hier wezen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() |
Wie volgt het?? Van wie zijn jullie fan?? ![]() ![]() Tomorrow Maleisie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Button heeft goed gereden in de kwalificatieronden vandaag!! Pole position whahaha
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #2 (permalink) |
Ik snapte even niet waarom Glock als derde gaat starten inplaats vann vettel!! Hij had nog strafpunten de sukkel!!!Dat wordt als dertiende starten whahahhahaa. Hopen dat het gaat regenen voor je Vettel
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| A.D.M.I.N.I.S.T.R.A.T.O.R Advanced Member |
haha ja egt voor niks die straf van hem :S maarja ik kijk het al jaren, ik was altijd voor the one and only M Schumacher.. (H) de beste allertijden (A) maarja nu ben ik gewoon voor Ferarri dus of massa of raikontje :)
__________________ |
| | |
| | #4 (permalink) |
Wat een weertje in maleisie ![]() En de winnaar is alweer Button!! Die gast zijn mond ging niet meer dicht op het podium, zo happy was hij
| | |
| | #6 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: The Netherlands
Ik ben geen echte F1 fan. Een echte F1 fan is ook wel eens naar een wedstrijd geweest, ik niet. Maar ik kijk graag. Zowiezo naar meer soorten gemotoriseerde sporten. WRC rally e.a topklasse rally's vind ik ook ontzettend gaaf. Ik blijf er niet voor thuis om hele rare tijden een wedstrijd te kijken. Alleen als het toevallig uitkomt. Maar de middagwedstrijden zal ik meestal wel allemaal zien. Qua F1 drivers...ik wás fan van Mister Pussycat Dolls...maar nu ben ik er niet zo zeker meer van. Ik heb nu geen zin, maar ik zal het artikel opzoeken wat er gaande is met de geloofwaardigheid van meneer, zowel binnen als buiten de professionele F1 arena. Laatst gewijzigd door HINDUSTAN : 6 april 2009 om 16:44 |
| | |
| | #7 (permalink) |
@Hindustani ik ben ook nog nooit naar een race geweest maar zou het wel willen!!
| | |
| | #8 (permalink) | ||||||||||||||||||||||||
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: The Netherlands
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
![]() Dichterbij dan circuit Francorchamps te Spa (Be) komen ze niet: Grand Prix van België Programma
| ||||||||||||||||||||||||
| | |
| | #9 (permalink) | |||||||||||||||||||||||||
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Misschien maar eens kijken of er nog plaats beschikbaar is en hoe duur de kaartjes zijn!!! ![]() Zou echt gaaf zijn
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | |||||||||||||||||||||||||
| | |