Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ishana22 Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HINDUSTAN Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ishana22 @Hindustani ik ben ook nog nooit naar een race geweest maar zou het wel willen!! | Hmmm.. ik ook 
Dichterbij dan circuit Francorchamps te Spa (Be) komen ze niet: Grand Prix van België Programma | 28 augustus 2009 | | |
|---|
| 10:00-11:30 | 1e vrije training | | | 14:00-15:30 | 2e vrije training | | | 29 augustus 2009 | | |
|---|
| 11:00-12:00 | 3e vrije training | | | 14:00-15:00 | Kwalificatie | | | 30 augustus 2009 | | |
|---|
| 14:00 | Race |
|
Misschien maar eens kijken of er nog plaats beschikbaar is en hoe duur de kaartjes zijn!!!   Zou echt gaaf zijn  |
Op de prijs hoef je al niet te letten, want het is peperduur!
Een échte fan die ik ken (die loopt ook echt alleen maar F1 op zijn Playstation te spelen) was een keer naar de Duitse GP (Nürburgring). Die nam het hele weekend mee, dus met qualifiers en alles. Was ie toch minstens een rug kwijt met kaartjes erbij, plus een hotel. Want tijdens zo'n weekend gaan ook echt álle prijzen van alles in de hele omgeving omhoog.
Ik hoef niet zonodig dat hele weekend mee te maken, maar alleen de racezondag lijkt me prima.