![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Sport Sportief aangelegd? Dan moet je hier wezen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() |
Wie fitnest hier?? Wat zijn jullie ervaringen?? Wat voor abonnement hebben jullie??
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 22 juli 2005 Locatie: In the past
Rep kracht: 8 ![]() |
Ik zit er al een tijdje. Ook onbeperkt en ik ga 2x per week. Ben er wel tevreden over. 't is bij ons ook vrij groot, dus genoeg toestellen. Als je wilt douchen moet je 50cent betalen , maar goed ik douche thuis dus dat maakt niet zoveel uit.
|
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 16 februari 2004 Leeftijd: 37
Fitforfree bedoel je? Tsjah, hangt er maar vanaf wat je gaat doen. Ik zit er ook een tijdje en ben niet bepaald tevreden. Het is wel goedkoop, maar ze hebben te weinig gewichten, van slechte kwaliteit. Echt de goedkoopste van de goedkoopste lijkt het (gammel). Cardio apparaten zijn goed genoeg, maar de rest van de apparaten... zijn ook niet echt wat je noemt ideaal. Als je begeleiding zoekt, zorg dan maar dat je een lekker wijf bent. Die gasten daar (negers) houden zich vooral bezig met chickies regelen. Als je een vraag hebt kan je liever naar de breedste gast die geen medewerker is lopen. Er is wel één bakra medewerker daar, die is wel relaxed. Dan nog de mensen die er komen, niet echt wat je noemt sociaal. Ik hoef geen vriendjes te maken daar, verre van, maar als je vraagt hoeveel setjes iemand nog moet verwacht ik wel een normaal (in het Nederlands) antwoord :'). Maar je bent een chickie, dus je gaat alleen rennen, crossen en fietsen op stand 1 en buikspieren trainen. Dan is Fit for Free perfect.
__________________ Oderint dum metuant. Fide, sed qui, vide. |
| | |
| | #7 (permalink) |
Nou ja ik zat op een sportschool maar betaalde ongeveer 45 euro voor 2 x in de maand!!!!Ppfffff.Dus had ik het 2 maanden opgezegd en zou gaan hardlopen alleen nog buiten!!Maar ja heb je het weer gezien!!1 keer ene sprint trekken en ik lig in de sneeuw!!! Dus dacht ik voor 15,95 per maand onbeperkt is geen geld toch.En het is maar 2 min van mijn huis vandaan!!Niet dat ik met de fiets zou gaan uhm.... maar zoals king als zei ik ben een chickie dus zou ik alleen beetje cardio doen en wel wat krachttraining hoor!!Anders wordt je lichaam zo slap!!!Dat willen we ook weer niet hebben!!
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 19 december 2006 Leeftijd: 26
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
| |
| | |
| | #9 (permalink) | |
[quote=AjiNn;642282] Citaat:
![]() ![]() ![]()
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Sangam Silver Member Lid sinds: 16 februari 2004 Leeftijd: 37
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
__________________ Oderint dum metuant. Fide, sed qui, vide. | ||
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| fitness4free |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |