![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Sport Sportief aangelegd? Dan moet je hier wezen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #11 (permalink) | ||
| Sangam Silver Member Lid sinds: 19 december 2006 Leeftijd: 26
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Citaat: | ||
| | |
| | #12 (permalink) | |||
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | |||
| | |
| | #13 (permalink) |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 17 december 2003 Locatie: Somewhere in The Underground Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() |
So dan ben ik echt blij als ik al die verhalen so lees hier,dat mijn baas een fitnissruimte heeft voor z,n personeel Het is haast nooit bezet en kan onbeperkt trainen wanneer het mij uitkomt na werktijd!!!
__________________ Evil sounds coming from the underground!!! Location is a Mystery!!! Where,When or How is not a issue cause Partypeople enjoy youre destiny!!!ॐ ♫ ![]() The gate is closed!!! Access denied!!!Please try aggain!!! ॐ ♫ |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Ze meeste hebben het hier over omgeving Rotterdam ![]()
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | |
| | |
| | #16 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 22 juni 2004 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
Of bankdrukken met te grote hoeveelheid aan gewichten, 3 x doen met veel geschreeuw. Dan klaar zijn, en en "ere rondje" lopen alsof je dan de man bent.....
__________________ Yeah..... |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 24 april 2009
Ik fitness bij Free Fitness in rdam zuid hoogvliet. Betaal 16 euro in de maand onbeperkt. Wel redelijk, enige nadeel is dat het na 18.00 ietwat drukker word, mensen die terugkomen van werk enz. Maar verder niet slecht :).
|
| | |
| | #18 (permalink) | ||
| Sangam Lover Lid sinds: 3 februari 2009
| ||
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| fitness4free |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |