![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Sport Sportief aangelegd? Dan moet je hier wezen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Gast
| Waarom sport je? Vind het leuk en blijf er fit en energiek door. Ik heb gemerkt dat als je niks doet je ongelofelijk lui wordt .. en je wordt steeds sneller moe. Wat is je doel? Energiek en fit blijven :P hahaha. Ik heb verder geen doel. Alleen met hardlopen wil ik gewoon meer conditie opdoen voor de andere sport dat ik beoefen. En er mogen van mij ook wel wat kilo's af Welke sporten beoefen je? Sinds kort hardlopen en ik tennis al meer dan 10 jaar Hoeveel keer per week sport je? Hardlopen 2 |
|
| | #3 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
| |
|
| | #4 (permalink) |
| Gast
|
size=18]Waarom sport je?[/size] Ik sport om fit en gezond te blijven, en het heeft (in team verband) ook een sociaal effect Wat is je doel? geen doel meer voor ogen (kans al in mijn jeugd gemist) puur voor de conditie Welke sporten beoefen je? heb vele sporten gedaan nu is het alleen nog maar hardlopen en voetballen Hoeveel keer per week sport je? Hardlopen 2 keer in de week voetbal ook twee keer in de week Hoelang per keer sport je?[/quote] hardlopen 2x een 1 uur, voetballen is 3.5 uur per week |
|
| | #7 (permalink) |
| Gast
| Waarom sport je? afleiding, beetje gezond te zijn Wat is je doel? afleiding beetje gezond zijn Welke sporten beoefen je? als ik tijd heb hardlopen anders sportschool Hoeveel keer per week sport je? minimaal 1x in de week wegens drukte. Hoelang per keer sport je? Ligt eraan hoe vit ik mij voel, dus ene keer iets meer ander keer iets weinig. |
|