![]() |
| | #82 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: The Netherlands
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
![]() Trouwens: Ajax fans zijn gemiddeld de grootste meelopers van allemaal. Dat zag je aan het verschil in de gouden tijden van Ajax, toen opeens heel NL Ajax fan was, en nu, nu je er bijna niemand meer over hoort in het openbaar. Amsterdam is zowiezo al aan het aftakelen qua alles merk ik. Ze gaan zelfs de Wallen weghalen. Volgens mij IS Amsterdam de wallen. Heel het toerisme in Amsterdam is op de Wallen gericht, inclusief de hotels. Dan gaan ze dat weghalen om zogenaamd de criminaliteit in te teugelen. Ik vraag me af wie dat verzonnen heeft. Want laatst (in het nieuws van de afgelopen week) werd weer bekend dat geweld in het uitgaansleven nu de grootste bedreiging van de veiligheid vormt voor Amsterdam. En ik maar denken dat het grootste Amsterdamse gevaar alleen maar inhield dat je kon uitglijden over een gaybar-condoom als je per ongeluk de verkeerde steeg in liep. Of een wielklem. Gaan ze dan nu ook het Leidse- en Rembrandtplein platgooien en er een bloemetjespark van maken? Heb je ook geen last meer van criminaliteit. Alleen van bloemsnuivende junks misschien. Dan kunnen ze evengoed ook het Ajax stadion weghalen, dan heb je ook niet meer wekelijks last van supporters. Maar ja, dat ding staat toch in de Bijlmer, waar nou bepaald niet het meest welgestelde en maatschappelijk geslaagde deel van de bevolking van Amsterdam woont. Dus dat vind Amsterdam allang best. Ze hebben immers ook hun Slotervaart-crisis nog. Bevolkt door een stel totaal losgeslagen Marokkanen die jarenlang een aai over hun bolletje kregen van alles wat links-politiek Nederland was, inclusief burgemeester Job Cohen. Maar die laatste is nu aan het wakker worden. Slotervaart, daar waar Marcouch de Gay Parade 2009 langs wilt halen, speciaal om de anti-homo Marokkaanse bevolking nog eens een hart onder de riem te steken. Ik ben benieuwd of er ook een Marokkaanse homoboot voorbij vaart. De Marokkaanse gay boys zijn er namelijk in overvloed, schijnt het volgens een artikel over de Gay Parade. Maar nee, het zal wel niet. Want we weten allemaal hoe tolerant en vreedzaam de Marokkaanse gemeenschap is t.o.v. andersdenken, niet waar? Daar weet Theo van Gogh ook over mee te praten, zij het niet meer hier tussen ons. Wauw. Nu heeft Amsterdam dus als grootste attractie de Gay Parade. 1 dag in het jaar Laatst gewijzigd door HINDUSTAN : 13 april 2009 om 20:46 | |
| | |
| | #88 (permalink) | |||
Maar ik ga niet zover als jou door te zeggen dat ik 'van ze hou'. Als je écht houdt van een club, dan volg je hun wedstrijden live, in binnen en buitenland.. | |||
| | |
| | #89 (permalink) |
| Sangam Gold Member |
binne volg ik ze...en liefst deed ik t uit ook..maar soms dan moet je keuzes maken en mn keus is gevallen op de kids..en die hebben mn aand8 ook hard nodig ajax is een deel van mn leven...niet MN leven alleen... een liefhebber zijn van voetbal en een aanhanger zijn van een club wil niet zeggen dat je je leven er voor hoeft te geve zij geven tot op heden niks van hun salaris om mijn maag te vullen...dus k zal toch wel n btje moeten werken en k dien de samenleving door er een bijdrage aan te geve..en mn doelstelling..kids een beetje bij te brengen...is mn hobby tot op heden waar ik een bedrag voor krijg
__________________ Kuch Kuch Hota Hai ![]() ...::One Meaning::... |
| | |
| | #90 (permalink) | |
Ik begrijp ook dat nu in deze tijden alleen de échte fans van Ajax overblijven. Mijn god. Ik heb zojuist gekeken naar PSV-Ajax maar na 4-1 had ik zoveel medelijden met je club...dat ik maar even iets anders ging doen.. Ik weet niet eens hoeveel het geëindigd is, maar gelukkig is de gay parade snel daar, dus dan hebben ze allemaal weer wat om hun aandacht van af te leiden ![]() Want ik geloof dat tegenwoordig de politie en weet ik veel wat niet meer ook allemaal lekker meedoet op die bootjes toch? Want tja, personeelstekort in allerlei sectoren laat instanties en bedrijven soms rare bokkesprongen maken! En als de politie en ministers ook op de gayboats meevaren, waarom dan niet een Ajacied nietwaar? ![]() Niet dat Feyenoord het zo best heeft gedaan, maar als ik moet kiezen tussen het jaarevent tropisch carnaval in Rotterdam of de gay parade als nieuw politiek correct speeltje van Amsterdam, dan weet ik het wel! Amsterdam profileert zichzelf steeds meer als gaystad. En dat is terug te zien aan het spel van de Amsterdammers! Het leek wel alsof de gayparade vroegtijdig begonnen was, daar op het groene gras! ![]() AZ kampioen. Na 1981. Mijn nana is altijd fan van ze geweest, ik verklaarde hem altijd een beetje voor gek, vooral toen AZ jarenlang 1e divisie (Jupiler League, be-la-che-lijke naam trouwens) speelde, maar kijk eens. Mag 'ie dat toch nog meemaken, dat vind ik wel heel leuk voor hem, want zo lang heeft hij niet meer. Laatst gewijzigd door HINDUSTAN : 19 april 2009 om 19:21 | |
| | |