![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Sport Sportief aangelegd? Dan moet je hier wezen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() |
Wie van jullie doet aan hardlopen?? Iemand tips
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #3 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 mei 2006 Locatie: Lutjebroek
Rep kracht: 18 ![]() |
nou, het is belangrijk dat je "hard loopt" ahiahiahiha
__________________ ![]() Chandrika Santokhi, our new man in charge. "We willen geen Vene, Bouta, Bosje, Soemo, Brunsie, we willen Chandrika!" Vrienden gezocht!: http://aslam-bhai.hyves.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 5 mei 2003
ga eerst hardloopschoenen halen hou je het langer door vol, + je sloopt je knien en rug niet.. www.dehardloopwinkel.nl
__________________ |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Advanced Member Lid sinds: 17 januari 2004
Rep kracht: 9 ![]() |
Jogger... beginner... ben 2 weke geleden weer begonne... (en 2 kg afgevalle ... yeaaahhh meee :D) hmm tips hardlopen... bouw je tempo langzamer op ... dus in et begin wat rustiger...dan snel...sneller... merk je dat je niet meer kan dan wat rustig aan...probeer niet te stoppen!! (maar als je et egt niet meer kan volhouden dan liever stoppen he lolz) en haal goeie hardloopschoenen. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (pagli_deewani @ Aug 29 2008, 22:30) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 17 december 2003 Locatie: Somewhere in The Underground Leeftijd: 28
Goeie hardloop schoennen en veel water drinken :thumbright:
__________________ Evil sounds coming from the underground!!! Location is a Mystery!!! Where,When or How is not a issue cause Partypeople enjoy youre destiny!!!ॐ ♫ ![]() The gate is closed!!! Access denied!!!Please try aggain!!! ॐ ♫ |
| | |
| | #10 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE ($H@KTI @ Sep 8 2008, 23:07) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Kan nu al normaal zonder te stoppen 30 min hardlopen Ja ik ben nog een beginner!!! :girl_haha:
| | |