![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Sport Sportief aangelegd? Dan moet je hier wezen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 17 november 2002 Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() | ![]() "Ik besef dat dit voor iedereen een grote schok is", aldus Henin. "Ik heb alles meegemaakt en ik mis de verbetenheid om door te gaan. Eigenlijk is mijn carrière al zes maanden voorbij. Ik heb lang over deze beslissing nagedacht. Nu begin ik aan een nieuw leven, dit is een opluchting voor mij." Caros Rodriguez, de coach van Henin, kon zijn tranen niet bedwingen. "Ik ben blij voor haar. Justine is een uniek iemand." Vormcrisis Henin kampt met een vormcrisis. Ze verloor dit jaar van Francesca Sciavone, Serena Williams, Maria Sjarapova en, afgelopen week in Berlijn, van Dinara Safina. Daar verscheen ze na een maand "pauze".` Na haar nederlaag tegen de Russin zei Henin: "Verliezen is nooit leuk en zeker niet op deze manier. Er is geen probleem met mijn tennis of met mijn fysiek. Ik durfte het gewoon niet aan om voor mijn kans te gaan en daar moet ik aan werken. Het is ook belangrijk dat ik opnieuw vertrouwen kweek, want dat mis ik voorlopig." Henin bereidde zich in Berlijn voor op het toernooi van Roland Garros dat ze al vier keer won. Deze week liet ze het toernooi van Rome vanwege "chronische vermoeidheid" schieten. De Waalse won 41 WTA-titels. Op haar Grand Slam-erelijst ontbreekt alleen de titel op Wimbledon. (jammer, ik vond haar onderhandse backhand altijd op ala "Federer" lijken.... )
__________________ ![]() I MaY NoT Be YouR FiRsT, BuT To Be YouR LasT WouLd Be PeRfecT |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 26 februari 2004 Leeftijd: 24
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
"Ik besef dat dit voor iedereen een grote schok is", aldus Henin. "Ik heb alles meegemaakt en ik mis de verbetenheid om door te gaan. Eigenlijk is mijn carrière al zes maanden voorbij. Ik heb lang over deze beslissing nagedacht. Nu begin ik aan een nieuw leven, dit is een opluchting voor mij." Caros Rodriguez, de coach van Henin, kon zijn tranen niet bedwingen. "Ik ben blij voor haar. Justine is een uniek iemand." Vormcrisis Henin kampt met een vormcrisis. Ze verloor dit jaar van Francesca Sciavone, Serena Williams, Maria Sjarapova en, afgelopen week in Berlijn, van Dinara Safina. Daar verscheen ze na een maand "pauze".` Na haar nederlaag tegen de Russin zei Henin: "Verliezen is nooit leuk en zeker niet op deze manier. Er is geen probleem met mijn tennis of met mijn fysiek. Ik durfte het gewoon niet aan om voor mijn kans te gaan en daar moet ik aan werken. Het is ook belangrijk dat ik opnieuw vertrouwen kweek, want dat mis ik voorlopig." Henin bereidde zich in Berlijn voor op het toernooi van Roland Garros dat ze al vier keer won. Deze week liet ze het toernooi van Rome vanwege "chronische vermoeidheid" schieten. De Waalse won 41 WTA-titels. Op haar Grand Slam-erelijst ontbreekt alleen de titel op Wimbledon. (jammer, ik vond haar onderhandse backhand altijd op ala "Federer" lijken.... )[/b][/quote] de backhand beweging lijkt inderdaad op die van Federer dat was Henin's sterkste wapen, bij Federer echter niet Federer maakt juist de meeste fouten met zijn backhand | |
| | |
| | #3 (permalink) | |
(die cross slagen bedoel ik dan...) maar dat is een slag die hij niet vaak kan manoeuvreren bij Nadal.... (je weet zelf ook wel wat de "clue" daarvan is ) hij is misschien dan iets minder goed op gravel, maar hij beschikt over "kwaliteiten" die niemand anders heeft... zelfs Nadal niet...
__________________ ![]() I MaY NoT Be YouR FiRsT, BuT To Be YouR LasT WouLd Be PeRfecT | |
| | |
| | #4 (permalink) | |
maar dat zou je dan ook kunnen zeggen over Nadal.. hij beschikt ook over bepaalde kwaliteiten die andere spelers niet hebben.. zelfs Federer niet :P | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
(het maakt het alleen maar moeilijker op doordat Nadal een echte baseline speler is...) en een knappe overwinning tegen Djokovic gisteren in Hamburg (van Nadal), waardoor hij zijn nr. 2 positie behouden heeft....
__________________ ![]() I MaY NoT Be YouR FiRsT, BuT To Be YouR LasT WouLd Be PeRfecT | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
gewoon in de eerste set een 5-1 achterstand goedmaken.. en in de tweede set bijna een 5-2 achterstand goedgemaakt dit voorspelt niet veel goeds voor Federer in Parijs | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
wel raar eigenlijk, Roger had die wedstrijd gewoon kunnen winnen.... (en Nadal speelde ook niet echt overtuigend)
| | |
| | #8 (permalink) | |
spelers vergeten dat Nadal net een Duitser is.. je hebt pas van hem gewonnen als het laatste punt gespeeld is | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
(je kunt ook gewoon zeggen, dat Roger het niet wist uit te serveren) en dat Nadal niet scherp genoeg was....(beginfase) (anders had hij nooit zo lang op de baan hoeven staan )
| | |
| | #10 (permalink) | |
hij begint altijd wat nonchalant aan de wedstrijd.. maar als hij eenmaal warm gedraaid is op gravel.. is hij niet meer te stoppen! :D :P | |
| | |