![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Sport Sportief aangelegd? Dan moet je hier wezen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
Amper 2 uren na de wedstijd sluit je die topic al. Zo, heb ook naar Duitsland-Jong Oranje gekeken, grappig dat zowel de keeper van Duitsland als de duitse keeper van Arsenal rood kreeg. Had niet gehoeven trouwens die rode kaart van Lehmann (heb em welles in et echt gezien maar dat terzijde..) Barcelona werd benadeelt en ook Arsenal. Jammer. Vond et een mooie wedstrijd, heb et Rijkaard erg gegunt en ook natuurlijk Van Bronkhorst die huilde van blijdschap, zo mooi om te zien, zat zelf snotterend, tranen weg pinkend te kijke. En jammer van Dennis Bergkamp, had em nog wel willen zien. ....ennnnnnnn ik had et goed voorspeld 2-1 voor Barca!! Ik wacht op me 2 bioscoopkaartjes | |
|
| | #3 (permalink) |
| Gast
|
Barcelona heeft eigenlijk best zwak gespeeld, terwijl ze met 11 tegen 10 man kwamen te staan. Behalve enkele geniale passes van Ronaldinho door de verdediging van Arsenal was het niet sterk en grote kansen waren er ook niet. De doelpunten die toch werden gemaakt zijn voor een deel de doelman aan te rekenen. Daarentegen kreeg Arsenal grote kansen, ondanks een mannetje minder. En in de beginfase werd Barcelona stevig onder druk gezet. Barcelona heeft geluk gehad. :?
|
|
| | #4 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
| |
|
| | #7 (permalink) | |
| Gast
|
[quote=Tomasson] Citaat:
Amper 2 uren na de wedstijd sluit je die topic al. Zo, heb ook naar Duitsland-Jong Oranje gekeken, grappig dat zowel de keeper van Duitsland als de duitse keeper van Arsenal rood kreeg. Had niet gehoeven trouwens die rode kaart van Lehmann (heb em welles in et echt gezien maar dat terzijde..) Barcelona werd benadeelt en ook Arsenal. Jammer. Vond et een mooie wedstrijd, heb et Rijkaard erg gegunt en ook natuurlijk Van Bronkhorst die huilde van blijdschap, zo mooi om te zien, zat zelf snotterend, tranen weg pinkend te kijke. En jammer van Dennis Bergkamp, had em nog wel willen zien. ....ennnnnnnn ik had et goed voorspeld 2-1 voor Barca!! Ik wacht op me 2 bioscoopkaartjes ik heb de topic gesloten omdat ik te veel CHITCHAT had verwijdert... geen goed excuus ik weet... en verder had ik zoiets van deze topic zal mogelijk nog meer verpest worden, vandaar gesloten dat het maar zoals nu in een ander topic verder gaat... voor je prijs behoor je bij de admin te wezen... | |
|