![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Sport Sportief aangelegd? Dan moet je hier wezen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Gast
|
In aanloop naar de play-offs vind ik dat MIJN CLUB Ik hoop van harte dat ze die Feyenoorders een pakslaag geven. Zo niet, dan maakt het niet uit voor dit jaar. Het is toch een verloren seizoen geworden. Volgend jaar is Jaap erbij, ik hoop dat Perez de leiding heeft op het middenveld. Als Blind de poppetjes goed neerzet dan wordt Ajax kampioen volgend jaar. Wat zijn jullie verwachtingen inzake de play-offs en het komend seizoen? |
|
| | #2 (permalink) |
| Gast
|
Een tijdje terug las ik dat van Geel Jesper Grønkjær probeerde terug te halen naar Ajax. Dat zou mooi zijn aangezien ik Rosales maar een miskoop vind. Ik hoop dat ze zullen winnen zodat we de nieuwe ajax in de champions league kunnen bewonderen. Maargoed als FC Groningen de Champions League haalt zal ik ook niet klagen Chelsea, Real Madrid, Ac Milan en FC Groningen in 1 poule |
|
| | #4 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
AMSTERDAM - Ajax heeft donderdag in de eerste van twee play-offs met 3-0 gewonnen van Feyenoord. Rosales scoorde voor rust, Heitinga en Huntelaar deden dat na de pauze Zondag volgt de return in Rotterdam. De winnaar van beide duels speelt tegen FC Groningen of AZ om een plaats in de voorronde van de Champions League. De Groningers verdedigen in Alkmaar een 3-1-voorsprong. Feyenoord beëindigde het duel met negen spelers: Bahia kon met twee keer geel naar de kant, Castelen kreeg rood na een overtreding op Huntelaar. Ajacied Pienaar moest ook voortijdig het veld verlaten na een charge op Kuijt. | |
|
| | #5 (permalink) |
| Gast
|
ajax begon waardeloos. ik dacht 'ojee dat wordt een pakslaag'. maargoed toen kwam dat doelpunt onverwachts, en begon ajax steeds beter te voetballen. Die rode kaart van Bahia was echt zo dom hé! Kijk als je 1-0 voorstaat kan ik me nog voorstellen dat je dat doet. Castelen speelde wel aardig voorin, Emanuelson kreeg alle hoeken te zien FC Groningen - AZ 3-1 Jammer van die tegendoelpunt maargoed, het was weer eens genieten. Wat een doelpunten :) |
|
![]() |
| Bookmarks |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 13 aug ajax - psv | vissie-j | Sport | 5 | 14 augustus 2006 08:51 |
| FC Kopenhagen - AJAX | Hein | Sport | 2 | 10 augustus 2006 00:07 |
| Ajax - PSV (gatarado cup) | vissie-j | Sport | 18 | 7 mei 2006 19:38 |
| Ajax toernooi | Karan | Sport | 6 | 25 augustus 2005 09:38 |