![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Sport Sportief aangelegd? Dan moet je hier wezen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Gast
|
belangrijke topic! :mrgreen: volgende maand moet van Basten keuzes maken wie hij mee moet nemen naar Duitsland welke opstelling is volgens jou de beste opstelling van Nederland en welke tactiek moet van Basten gebruiken 4-3-3 of 4-4-2 of 4-5-1 of anders en je mag ook de subs noemen wie op de bank gaan zitten vul namen in bij 4-4-2: GOALKEEPER RIGHTBACK CENTERBACK CENTERBACK LEFTBACK RIGHTWING CENTERMIDFIELD CENTERMIDFIELD LEFTWING STRIKER STRIKER bij 4-3-3: GOALKEEPER RIGHTBACK CENTERBACK CENTERBACK LEFTBACK RIGHTMIDFIELD CENTERMIDFIELD LEFTMIDFIELD RIGHTWING STRIKER LEFTWING of anders als je een andere tactiek kiest zoals 4-5-1 |
|
| | #7 (permalink) |
| Gast
|
Tsja... ff kheike denkuh :think g: V/d Sar rb: Green - cb: Boulahrouz - cb: Mathijssen- lb: Emanuelson rvm: Cocu - lvm: Davids avm: v/d vaart rw:Van persie - s: KJH - lw: Robben het liefst heb ik een spijkerharde verdediging (Alex en Cris en eventueel een snelle laatste man) en een vertrouwelijke goalie (gomes) maar jah ze zijn brazilianen en willen geen nederlander worden |
|
| | #8 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
Ik wil op twee plaatsen wijzigen namelijk ipv v. Bommel zie daar Davids en voor Castelen zal ik daar v. Persie zetten als basis elftal | |
|