![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Sport Sportief aangelegd? Dan moet je hier wezen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Gast
|
De Zwitsers hebben vooralsnog weinig plezier kunnen beleven aan hun plaatsing voor het WK 2006. De ploeg van bondscoach Jacob Kuhn moest na het laatste fluitsignaal in Istanbul rennen voor hun leven. In de kleedkamer kregen diverse spelers rake klappen. Direct na het eindsignaal vluchtten de Zwitsers voor hun eigen veiligheid richting de kleedkamers. Een aantal Turkse spelers en functionarissen vloog achter het elftal aan. In de catacomben liep de situatie uit de hand. Onderzoek moet uitwijzen wie de schuldigen zijn voor het wangedrag. Volgens een Zwitserse bondsfunctionaris was international Stephane Grichting zwaargewond geraakt nadat hij een forse trap in het kruis had gekregen. Hij moest zelfs worden afgevoerd naar een ziekenhuis. Keeperstrainer Eric Burgener had een blauw oog en een pijnlijke schouder, terwijl ook Johann Vogel en Benjamin Huggel klappen hadden gekregen. De Zwitsers zijn zeer ontdaan over de gang van zaken. 'Dit heb ik nog nooit meegemaakt en hoop ik ook nooit meer mee te maken', verklaarde de jonge international Tranquillo Barnetta. 'Trainers, spelers en functionarissen sloegen op ons in. Ik werd op het veld al twee keer geraakt, maar de scheids had niets gezien.' Ook voor bondscoach Jakob Kuhn was het Turkse wangedrag een smet op de avond. 'Na het laatste fluitsignaal was de vreugde zeer groot, maar nu is de stemming bedrukt. Het is vreemd als je van de bank opstaat en bang moet zijn van de tegenstander of om klappen te krijgen. Dat baart me zorgen voor de toekomst. Maar zulke ervaring kunnen een ploeg ook dichter bij elkaar brengen.' zelf vind ik dit heel erg jammer dat het bij prof-sport zoiets gebeurd. Ik hoop dat de FIFA Turkije gewoon harde maatregelen gaat nemen ipv mensen schorsen en boetes uitdelen... schandalig dat ze niet tegen hun verlies kunnen, maar goed... voetballen konden ze wel..... bron: VZ (mag geen reclame maken hier toch?) |
|
| | #2 (permalink) |
| Gast
|
Buitengewoon schandalig. Ik zie de Turken liever voetballen op het WK dan de Zwitsers, maar achteraf ben ik heel blij dat ze eruit liggen. Sukkels moeten ook altijd vechten. Haha, Sepp Blatter is Zwitser en reken maar dat Turkije een zware straf gaat krijgen, misschien wel uitsluiting van het volgend WK. Lolzz Zwitserland heeft Turkije voor twee wk's uitgeschakeld. |
|
| | #3 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
Kwee nie meer wat er precies allemaal gebeurd was, was een paar jaar geleden en ik volg et voetbal allemaal niet meer zo. Vroeger wel toen was ik heel fanatiek. | |
|
| | #5 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
| |
|
![]() |
| Bookmarks |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| uithuwelijke moet kunnen? | shaidoe | Liefde & Relatie & Sex | 48 | 2 maart 2009 13:13 |
| lichtjes feest | IrieChant | Het Hindoeisme | 39 | 6 november 2006 21:28 |
| Hindu-agenda (feest- en hoogtijdagen) | Attry | Het Hindoeisme | 16 | 1 maart 2003 10:42 |