Sangam Online  

Ga terug   Sangam Online > Lifestyle > Sport

Registreer Gallery FAQ Ledenlijst Kalender Arcade Markeer forums als gelezen

Sport Sportief aangelegd? Dan moet je hier wezen!

Antwoord

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 17 november 2005, 10:29   #1 (permalink)
Gast

Standaard Zwitsers kunnen geen feest vieren in Turkije.....

De Zwitsers hebben vooralsnog weinig plezier kunnen beleven aan hun plaatsing voor het WK 2006. De ploeg van bondscoach Jacob Kuhn moest na het laatste fluitsignaal in Istanbul rennen voor hun leven. In de kleedkamer kregen diverse spelers rake klappen.

Direct na het eindsignaal vluchtten de Zwitsers voor hun eigen veiligheid richting de kleedkamers. Een aantal Turkse spelers en functionarissen vloog achter het elftal aan. In de catacomben liep de situatie uit de hand. Onderzoek moet uitwijzen wie de schuldigen zijn voor het wangedrag.

Volgens een Zwitserse bondsfunctionaris was international Stephane Grichting zwaargewond geraakt nadat hij een forse trap in het kruis had gekregen. Hij moest zelfs worden afgevoerd naar een ziekenhuis. Keeperstrainer Eric Burgener had een blauw oog en een pijnlijke schouder, terwijl ook Johann Vogel en Benjamin Huggel klappen hadden gekregen.

De Zwitsers zijn zeer ontdaan over de gang van zaken. 'Dit heb ik nog nooit meegemaakt en hoop ik ook nooit meer mee te maken', verklaarde de jonge international Tranquillo Barnetta. 'Trainers, spelers en functionarissen sloegen op ons in. Ik werd op het veld al twee keer geraakt, maar de scheids had niets gezien.'

Ook voor bondscoach Jakob Kuhn was het Turkse wangedrag een smet op de avond. 'Na het laatste fluitsignaal was de vreugde zeer groot, maar nu is de stemming bedrukt. Het is vreemd als je van de bank opstaat en bang moet zijn van de tegenstander of om klappen te krijgen. Dat baart me zorgen voor de toekomst. Maar zulke ervaring kunnen een ploeg ook dichter bij elkaar brengen.'

zelf vind ik dit heel erg jammer dat het bij prof-sport zoiets gebeurd. Ik hoop dat de FIFA Turkije gewoon harde maatregelen gaat nemen ipv mensen schorsen en boetes uitdelen... schandalig dat ze niet tegen hun verlies kunnen, maar goed... voetballen konden ze wel.....
bron: VZ (mag geen reclame maken hier toch?)
  Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2005, 12:34   #2 (permalink)
Agni
Gast

Standaard

Buitengewoon schandalig. Ik zie de Turken liever voetballen op het WK dan de Zwitsers, maar achteraf ben ik heel blij dat ze eruit liggen. Sukkels moeten ook altijd vechten.

Haha, Sepp Blatter is Zwitser en reken maar dat Turkije een zware straf gaat krijgen, misschien wel uitsluiting van het volgend WK. Lolzz Zwitserland heeft Turkije voor twee wk's uitgeschakeld.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2005, 13:07   #3 (permalink)
Tomasson
Gast

Standaard

Citaat:
Originally posted by Agni
Buitengewoon schandalig. Ik zie de Turken liever voetballen op het WK dan de Zwitsers, maar achteraf ben ik heel blij dat ze eruit liggen. Sukkels moeten ook altijd vechten.

Haha, Sepp Blatter is Zwitser en reken maar dat Turkije een zware straf gaat krijgen, misschien wel uitsluiting van het volgend WK. Lolzz Zwitserland heeft Turkije voor twee wk's uitgeschakeld.
Ja heh. Paar jaar geleden was Galatasaray met AS Roma op de vuist gegaan. Toen zeiden die turken dat Italiaanse clubs niet meer veilig zouden zijn in Turkije. Ze maakten er echt zo'n Turkije-Italie ding van.
Kwee nie meer wat er precies allemaal gebeurd was, was een paar jaar geleden en ik volg et voetbal allemaal niet meer zo. Vroeger wel toen was ik heel fanatiek.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2005, 13:12   #4 (permalink)
Karan
Gast

Standaard

Echt sneu!
Doet me denken aan de film Escape To Victory.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2005, 15:43   #5 (permalink)
Aart Tuynman
Gast

Standaard Re: Zwitsers kunnen geen feest vieren in Turkije.....

Citaat:
Originally posted by VNR
schandalig dat ze niet tegen hun verlies kunnen,
[b]Of het nou gaat om sport of politiek, het is toch bekend van Turken dat ze niet tegen hun verlies kunnen?
  Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2005, 17:31   #6 (permalink)
bakroe
Gast

Standaard

http://video.google.com/videoplay?docid=-5...tzerland+turkie

Wie schopt eerst
  Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2005, 12:29   #7 (permalink)
Faya-kroitie
Gast

Standaard

Turkye voor 5 jaar uitsluiten voor internationaal voetbal
  Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2005, 18:19   #8 (permalink)
Lotus
Gast

Standaard

Te zielig voor woorden!
  Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2005, 18:24   #9 (permalink)
Anand
Gast

Standaard

Citaat:
Originally posted by Faya-lobie
Turkye voor 5 jaar uitsluiten voor internationaal voetbal
en voor straf Turkije nooit bij de Europese Unie!
LOL!
  Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2005, 20:01   #10 (permalink)
bakroe
Gast

Standaard

Beetje klappen is toch goed, vroeger was er oorlog om voetbal. Ga effe googelen dan snap je dat dit niks is. Ik vind dat Fifa de schuldige is als er iemand schuld aan heeft
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmarks

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten