Sangam Online  

Ga terug   Sangam Online > Lifestyle > Sport

Registreer Gallery FAQ Ledenlijst Kalender Arcade Markeer forums als gelezen

Sport Sportief aangelegd? Dan moet je hier wezen!

Antwoord

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 11 oktober 2005, 10:38   #1 (permalink)
Anand
Gast

Standaard cricket

wie van jullie hier speelt cricket ?

ik ken maar 1 Surinaamse hindustaan die cricket speelt
zijn er hier op het forum een paar mensen die het spelen?

mijn vader komt uit India
in zijn familie spelen al mijn neven en bijna al mijn ooms cricket
behalve die twee ooms die dik zijn

en mijn moeder komt uit Suriname
in haar familie speelt niemand cricket
  Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2005, 11:10   #2 (permalink)
Kiran/Prithvi!
Gast

Standaard

[b].::: ik heb weleens cricket gespeeld :) Niet echt fanatiek.. maar gewoon meedoen met mn Paki/Indian Friends
  Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2005, 17:35   #3 (permalink)
Anand
Gast

Standaard

[quote=Kiran/Prithvi!][b].::: ik heb weleens cricket gespeeld :) Niet echt fanatiek.. maar gewoon meedoen met mn Paki/Indian Friends

cool :)

mijn neef van mijn moeders familie is de enige Surinaamse hindustaan
die ik ken die cricket speelt
gelukkig nog eentje erbij!
  Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2005, 18:40   #4 (permalink)
bakroe
Gast

Standaard

[quote=Kiran/Prithvi!][b].::: ik heb weleens cricket gespeeld :) Niet echt fanatiek.. maar gewoon meedoen met mn Paki/Indian Friends

Ik ook toen ikke nog 5 enzo was. Dat ding is niet zo spannend in de hete zon van Surie daarom stapte ik over op Vissen of te wel hengelen
  Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2005, 15:09   #5 (permalink)
desi kuri
Gast

Standaard

Mijn vader en broer spelen cricket. Heb een nichtje die het ook speelt en m'n Indiase ooms hebben het ook gespeeld. Ik ga vanaf volgend cricketseizoen ook spelen! :D
  Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2005, 22:28   #6 (permalink)
Anand
Gast

Standaard

kijken jullie wel eens naar het cricket team van India?
hebben jullie wel eens Sachin zien spelen? :)
geboren in Mumbai
Sachin is the best of the best!

When he became the first batsman to score 50 hundreds in international cricket, Sachin Tendulkar established himself as the greatest of all Indian cricketers.

Recognised by Sir Donald Bradman as his modern incarnation, Tendulkar has a skill - a genius - which only a handful have possessed. It was not a skill that he was simply born with, but one which was developed by his intelligence and an infinite capacity for taking pains.

If there is a secret, it is that Tendulkar has the keenest of cricket minds. At times in a Test series he looks mortal. But he learns every lesson, picks up every cue, dominates the opposing attack sooner or later, and nearly always makes a hundred.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2005, 22:45   #7 (permalink)
Anand
Gast

Standaard

hier zie je Sachin beter

A willow-wielder gifted with such an exciting co-ordination of brain, eye and foot can make the bat do anything. Sachin Tendulkar is born to greatness. There cannot be any doubt about that after the way he has run cricket writers out of superlatives to describe his exploits. He has established new standards of strokeplay as runs flowed majestically from his bat much to the delight of crowds all over the cricketing world. The thrilling display of batsmanship is the kind, which is all too rare, and for which cricket is better off in this era of packaged sport to match market expectations
  Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2005, 15:02   #8 (permalink)
Aeltje
Gast

Standaard

Ik heb als klein jochie wel cricket gespeeld, ik heb de spullen nog in de schuur liggen.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2005, 20:39   #9 (permalink)
GIZMO
Gast

Standaard

sachin is leuk enzo
maar virender sehwag is beestachtig, als hij los is, dan vernietigt hij de beste bowlers van de wereld. Dan kan je een perfecte lijn bowlen maar hij mept ze toch weg naar de kanten die hij wilt.
Dan heb je dravid, is de perfecte teamspeler en hij kan elke test winnen omdat hij over de beste defence ter wereld beschikt.
Saurav vond ik goed maar de laatste paar jaar te wisselvallig! helaas want hij heeft een geweldige vechtersmentaliteit.

Ik heb helaas sachin tendulkar te vaak zien vertragen als hij 70 a 80 runs had bereikt alleen om een century te maken, en vervolgens verloor india die games omdat ze een te lage runrate hadden en dat vind ik toch aan sachin te wijten want als je maar 4 wickets hebt verloren en je bent voorbij de 44ste over dan moet je voluit gaan en niet voor je eigen eer.

Bowlers:
Zaheer Khan vind ik geweldig maar hij moet gedisciplineerd bowlen, af en toe gaat hij haywire maar hij heeft het beste perspectief voor india.
All over vind ik toch Wasim Akram het beste, hij kon elk land verslaan al s hij wilde en ook waqar younis, als hij swing vind is het afgelopen met de tegenstander

over australie hoef ik niet te beginnen want die weten wat "TEAMPLAY" betekent

Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2005, 14:33   #10 (permalink)
desi kuri
Gast

Standaard

Nou Anand, er zijn echt wel betere spelers dan Sachin. Hij heeft wel een zeer goeie techniek, maar wat dacht je van Brian Lara?

Ben het eens met Shiva Khan wat betreft Sehwag en Dravid. Alleen momenteel tegen Australië gaat het niet zo goed. Heel de World Team XI lijkt niet in vorm te zijn. Maar dit is de kans voor Dravid en Lara om hun klasse te laten staan. Dravid kan weer eens bewijzen waarom hij "The Wall" wordt genoemd.

Ja, het is algemeen bekend van de Asian cricketers dat ze voor zichzelf spelen en niet voor de team.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmarks

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten