Bollywood   |   DATING   |   Forum   |   GAMES   |   REALTONES   |   Snapshots   |   TV

Forum Mededelingen
  Sangam Credits klik Hier voor meer informatie.

Sangam Online » Liefde & Relaties » Verhalen Forum » Het Onvoorstelbare Pad Der Liefde

Antwoord
Ongelezen 20 oktober 2005, 21:13   #1
shahrukhkangek

Status: Sangam Lover
Rep kracht: 0 shahrukhkangek
Standaard

Het onvoorstelbare pad der liefde.

Het gaat over de volgende personen:

Megan:Een beeldschoon,maar zeer verwende engelse meisje van 17 die modeontwerpster wil worden.En daarnaast doet ze audities om als model te poseren.Zij is enigste kind en haar ouders zijn rijk.

Seyda:Een intelligente lieve achtienjarige meisje van turkse afkomst.Zij wil kinderarts worden en haar ouders zijn niet rijk,maar ze doen hun best om Seyda de best mogelijke opleiding te geven.Ze heeft één oudere zus;Zehra heet ze.

Rashid:Een jonge aantrekkelijke hartensteler van marokaanse afkomst.Hij had vanaf zijn zesde jaar een vriendinnetje op wie hij op haar zestiende verliefd werd en met wie hij wou trouwen,maar zij is gestorven, voordat ze konden trouwen ,op haar éénentwintigste.Hij studeert bedrijfskunde en wil graag een eigen bedrijf opstarten als hij klaar is met zijn studie.Hij heeft drie zusjes.

Fenna:Rashids zusje en met haar twintig jaren,de oudste van de drie zusjes.Zij en Rashid kunnen goed met elkaar opschieten.Fenna word vaak hard en gemeen gevonden,maar de mensen van wie ze houdt,sluiten haar in hun hart.Zij werkt in een sieradenwinkel en is vroegtijdig gestopt met school.

Manal:Zij is het oogappeltje van Rashid en ook zij op haar beurt is gek op haar enige oudere broer.Zij is veertien en zit op de vwo.

Feïza:Zij heeft het grootste mond,ook al is zij met haar twaalf jaar de jongste.Zij begint aan de vbo en heeft een hekel aan school en gaat het liefst alleen maar uit met haar vrienden.

Danny:Hij zit bij Megan op school,en is in stilte verliefd op haar.Maar zijn liefde wordt niet beantwoord en hij heeft het Megan ook nooit verteld.Alleen Seyda weet ervan.

Nourdinn:Hij studeert rechten en is zeer ouderwets in zijn opvattingen over meisjes en werken,maar is ook erg knap en met zijn humor heeft hij vele meisjes het hart op hol gebracht.

Het verhaal speelt zich voornamelijk af in Engeland,maar sommige delen zullen zich ook in Marokko afspelen.

Het is een verhaal over liefde, vriendschap, familie,verraad en vergeving.

shahrukhkangek is offline   Met citaat antwoorden
Sponsors
Ongelezen 20 oktober 2005, 21:20   #2
MissMoen
Gast

Standaard

Ahhhhhww!!! How sweet! Ik mag gewoon als eerste reageren! Welcomesz Backsz lady! Veel succes met je 2e verhaal hier schrijven .
Oehh!!
Kiszzieszz MM!
  Met citaat antwoorden
Ongelezen 20 oktober 2005, 21:53   #3
rani_missy

Status: Sangam Silver Member
Leeftijd: 17
Rep kracht: 0 rani_missy
Standaard

Citaat:
Originally posted by MissMoen@Thu 20 October 2005, 21:20
Ahhhhhww!!! How sweet! Ik mag gewoon als eerste reageren! Welcomesz Backsz lady! Veel succes met je 2e verhaal hier schrijven .
Oehh!!
Kiszzieszz MM!
w8 op joew vervolgjee
rani_missy is offline   Met citaat antwoorden
Ongelezen 21 oktober 2005, 17:25   #4
baby_angel16

Status: Sangam Member
Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 baby_angel16
Standaard

Citaat:
Originally posted by rani_missy+Thu 20 October 2005, 21:53-->
QUOTE (rani_missy @ Thu 20 October 2005, 21:53)
Citaat:
Tere bina main mar jaaoon.....
baby_angel16 is offline   Met citaat antwoorden
Ongelezen 21 oktober 2005, 20:12   #5
BaBy_D

Leeftijd: 27
Rep kracht: 0 BaBy_D
Stuur een bericht via MSN naar BaBy_D
Standaard

Sjoww leuk dat je aan een nieuw verhaal begint..
Het begint al leuk..Dus ik kan niks anders zeggen dan..
Vervolgg Please...!!
Ongelezen 21 oktober 2005, 20:28   #6
misz_Chaan

Rep kracht: 0 misz_Chaan
Standaard

begint leuwk

vervolgjh plz
Ongelezen 22 oktober 2005, 19:56   #7
Crispy

Leeftijd: 27
Rep kracht: 0 Crispy
Standaard

Nieuw Verhaaltje

Kan niet wachten
Ongelezen 23 oktober 2005, 00:57   #8
shahrukhkangek

Standaard

Citaat:
Originally posted by MissMoen@Thu 20 October 2005, 21:20
Oehh!!
Kiszzieszz MM!*
Hee MissMoen!!Wat een denderende opening voor mijn verhaal!
Dank je wel!!
Ik ben echt blij met jou als fan en ik kijk alvast uit naar je leuke reacties!

En dat geldt natuurlijk ook voor baby_angel16,Crispey en BaBy_D!

En voor alle anderen..ik hoop dat het verhaal jullie gaat bevallen

Ongelezen 23 oktober 2005, 01:04   #9
baby_angel16

Status: Sangam Member
Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 baby_angel16
Standaard

Citaat:
Originally posted by shahrukhkangek+Sun 23 October 2005, 00:57-->
QUOTE (shahrukhkangek @ Sun 23 October 2005, 00:57)
Citaat:
Tere bina main mar jaaoon.....
baby_angel16 is offline   Met citaat antwoorden
Ongelezen 23 oktober 2005, 01:08   #10
shahrukhkangek

Standaard

Dit verhaal is verdeeld in twee delen.
Dus de komende weken komt hier het eerste deel van De onvoorstelbare pad der liefde.

Deel I

Ze waren al vanaf de kleuterschool vriendinnen en hadden één afspraak.
Als ze allebei een leuke jongen zagen,en beiden waren verliefd op hem,dan was hij voor Megan.Zo niet,dan voor Seyda.

Megan’s was een opvallende schoonheid,met mystrieuze licht zeegroene ogen en lang prachtig blond iets krullend haar.
Seyda had een minder opvallend schoonheid,lange zwarte krullen en ernstige bruine ogen,maar als mensen haar eenmaal beter kenden vonden ze haar heel mooi.

Megan’s ouders waren rijk en haar vader had invloed,en Megan was alleen het beste van het beste gewend.
Seyda’s ouders waren niet zo rijk.Seyda’s moeder gaf les en haar vader had een kantoorbaan,die Megan’s vader lang geleden voor hem had geregeld.

Zodra ze thuis kwamen belden ze elkaar op.Dat deden ze altijd voordat ze gingen eten.Het was een must voor beiden.

Ook vandaag dus.
Seyda:”Hi,hoe was je dag?”
Megan:”Alright.Snertleraar.Kan er niet tegen dat ik hem uitbokte.Ik heb em mooi voor schut gezet,en hij dacht me te schorsen.Maar dan kent hij me niet.Ik heb mijn verhaal aan de directie opgehangen en ze gaven mij gelijk.Hij kan dus lekker zichzelf van binnen gaan opvreten.Homo.”
Seyda lachte:”Jij bent echt erg.Die arme man.Probeert jou kennis bij te brengen,wordt hij zo beloont.Nee...grapje.Wat zei hij dan?”
Megan:”Nee,nou niet terug krabbelen.Je meende het.Je denkt dat ik de schuldige ben.Nou....dan vertel ik je lekker niets.Hoe was jouw dag?”
Seyda:”Prima!Er is een jongen en hij...mmmmmmmmmmmm.”
Megan:”Hoe zit hij eruit?”
Seyda:”Nee,niets voor jou.Donker.Daar hou jij niet van.Maar....ik vind hem zooo lief!En ik denk..ik denk...”
Megan:”Dat hij jou ziet staan.Natuurlijk.Wie niet?En wanneer ga je hem aan me voorstellen?”
Seyda:”Nee joh...dat stadium zijn we nog lang niet benaderd!”
Megan:”Welke stadium?Je bent verliefd op hem...en dan wil ik hem leren kennen.Je weet wat we afgesproken hebben.”
Seyda:”Jaahaaaa.Dat als één van ons hem afkeurt,we hem dumpen en uit ons hoofd zetten..Maar Megan....?Vind je niet dat we te oud beginnen te worden voor die stomme regel?Jij bent bijna zeventien en ik ben al achttien.Het is tijd dat we ons als volwassenen gaan gedragen.”

Klik.Piiep.

Seyda keek naar de piepende hoorn in haar hand.Megan had neergelegd.Sjjitt man.

Dat word weer ruzie morgen.Ze zuchtte.Ze haatte ruzie met Megan,maar ze vond dat ze gelijk had.Ze waren te oud voor zulke kinderachtige afspraken.Maar hoe maakte ze dat Megan dat duidelijk?Ze zuchtte weer.

“Nee,Seyda.Jij kijkt daarmee ook neer op onze vriendschap.”Megan keek haar koppig aan.”het zijn onze regels en als jij ze verwerpt verwerp jij ook onze vriendschap.Ik begrijp niet wat daar zo moeielijk aan te begrijpen is.”

“Maar wat als jij een keer iemand ontmoet waar je heel erg gek op bent en hij op jou en jullie willen trouwen en ik mag hem niet?”Seyda probeerde het op allerlei manieren aan haar verstand te brengen.”Dan ga jij je leven niet vergooien voor mij,toch?”

Megan schudde haar hoofd.”Nee.Ik maak me daar ook geen zorgen om.Ik wéét dat jij de man van mijn dromen niet gaat afkeuren.”

Ja,en daar zit het hem in,dacht Seyda verdrietig.Jij weet dat ik jou nooit iets kan weigeren.Maar jij daartegen...........

“Hé....”Megan trok haar achter een auto.
“Hé!”Seyda keek haar geschrokken aan.”Wat is er gek!”

“Sssssttttt!”Fluisterde Megan boos.”Kijk..”
En Seyda keek.Ze zag een busje en drie jongens die spullen naar het huis droegen dat nu al een maand leeg stond.Zij en Megan hadden gehoopt dat daar ook weer een familie met meiden zou komen wonen.Of tenminste een lekkere stuk.En zo te zien aan de jongens die de spullen naar binnen droegen,zou d*t wel goed komen.Ze keken toe hoe die drie jongens stoelen,banken en planten naar binnen brachten.

“Wie van die drie zou er komen wonen,denk je?”Fluisterde Megan.

“Ik zou het niet weten.Ik hoop die middelste.”Zei Seyda.
“Nou!”Megan trok haar neus op.”Ik vind ze alledrie niks.”
“Nee.”Lachte Seyda.”Er zit geen blonde jongen bij!”
“En dat meisje..?Wat denk je?Komt zij daar ook wonen?”
“Waarom gaan we niet naar hen toe en vragen we het gewoon.?”Vroeg Seyda.
“Ga jij dan.”zei Megan.
Seyda keek haar even aan.”Goed dan.Als jij niet durft...”
“Ik durf wel,maar ik wil gewoon niet.Niet interressant genoeg voor mij.”
Seyda keek haar sceptisch aan.Jaja.Ze keken toe hoe de spullen naar binnen werden gebracht,en probeerden een glimp van de meisjes op te vangen.Het leek alsof het er drie waren.Eentje zag eruit als dertien jaar en de andere twee waren moeielijker in te schatten.Ze konden 20 zijn ,maar ook 35.Ze zagen het niet goed van deze afstand.

“En wat zitten jullie hier te gluren...?”Vroeg een diepe stem achter hen opeens.’
Seyda en Miryam sprongen geschrokken op.

En toen keek ze in de mooiste paar ogen die ze ooit hadden gezien.Maar die ogen keken hen boos aan.

Maar dat kon Seyda bijna niets schelen.Hij was zooo mooi.Een droom van een man.Hij zag eruit als 26,en had prachtig zwart stijl haar en mooie sensuele lippen.Maar Seyda vond zijn lange wenbrouwen en donkere ogen het mooist.Ze wist niet zeker welke kleur ze waren.Groen of donkerbruin.Of het was een mengeling daarvan.Maar zoo mooi.
“Halloo!”Megan zwaaide voor haar gezicht met haar hand.Seyda schrok op.Ooo,sjjiit.Ze zat hem als een debiel aan te staren!
Megan wierp haar een boze blik toe.Een blik die zei:jij zet jezelf en mij voorschut,Ezelin!
Seyda keek beschaamd van haar ene zij naar de andere.

En hij keek Megan doordringend aan.”En..?krijg ik nog antwoord?”

“Eh..waarom?Wat gaat dat jou aan?”Megan keek hem uitdagend aan.

“Aangezien jullie naar ons aanstaande huis staan te staren,wil ik graag weten waarom.Zijn jullie van plan het in te gaan breken ofzo?”

Ons.Ons!Hij kwam daar te wonen!
Er kwam een meisje bij hen staan.Het was één van de meisjes die ze zagen.Ze zag eruit als 20.
“Hé,wat is er Rashid?”vroeg ze.

“Niks.Ik vroeg deze meisjes iets,maar blijkbaar vinden ze antwoorden heel moeielijk.”
Megan keek het meisje aan.Ze zag er stoer uit,en had lang donker haar die ze in een paardestaart bijelkaar bond.Het meisje keek brutaal terug.

“Kom.”Rashid pakte haar bij de arm.”laat mij het huis eens zien,Fenna.’

Ze liepen weg zonder nog één keer om te kijken.
Wauw!Seyda voelde nog haar wangen gloeien.Ze keek naar Megan.Opeens sloeg haar hart een slag over.Wat als zij ook verliefd op hem was?

O,nee!Alsjeblieft!Dan kon zij het wel vergeten!Ze keek Megan hoopvol aan.
“Wat vond je van hem?”
Megan keek haar spottend aan.”Moet je dat nog vragen?Ook al kwijl ik niet zoals jou,ik heb wel ogen in mijn hoofd,hoor.”

“Dus jij vond het ook een stuk?”Seyda probeerde haar teleurstelling te verbergen.

“Ja duuuhhhhhh!En die Fenna waarschijnelijk ook.”

“Nee,joh.Dat is zijn zus.Zij komt hier waarschijnelijk ook wonen.”
“Heeft ze je dat verteld ofzo?”
“Ze had dezelfde kleur ogen als hem.Iets tussen groen en donkerbruin.”
“Jeetje.Dat je dat ziet.Maar wel een opluchting.Dat betekent dat ik een kans maak.”

Ik.Het was altijd Ik.

Seyda zuchtte.Waarom hield ze van Megan?Haar leven zou zoveel makkelijker zijn als ze dat niet deed.
“En jij?Vertel eens over je blonde stuk!”
Seyda keek haar aan.Deed ze dat express,of was ze echt serieus?”J*j hield van blond.Weet je nog?Ik stel hem wel aan je voor.”Zij kon ook toneelspelen.

Maar het deerde Megan niet.Ze lachte en zei:”Nee,dank je.Ik ga voor deze donkere stuk.Ook al hield ik van blond,eens in je leven komt er iemand die al je voorkeuren verandert.En bij mij is dat moment zojuist gekomen.”

Wist ze wel hoe onuitstaandbaar ze klonk?Seyda kon wel huilen.Zij kreeg niet eens de kans.Ze probeerde het toch.

“Eh...ik vond em ook heel leuk en...”
Miryam barstte in lachen uit.”Natuurlijk!Dat hoef je mij ook niet te vertellen,hoor!En hem ook niet!Je was overduidelijk!Maar ja...je komt wel over hem heen!”

Seyda knarstandde.Zomaar.Alsof zij geen gevoelens had.
Megan keek haar aan en glimlachte naar haar en stak haar arm door die van haar.”Ik help je wel over je liefdesverdriet heen.Kom,we gaan shoppen en ik trakteer.”
Seyda gaf zich gewonnen.Ze kon niet boos op haar blijven.En bovendien...wie zegt dat hij ook maar één van hen zag staan?

Antwoord

Bookmarks

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten