![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Sangam Lounge Gewoon babbelen over nutteloze dingen. Dit was voorheen het Chats & Shouts forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 8 juli 2003
Rep kracht: 0 ![]() |
Dat komt wel goed met je carriere in de toekomst. Is ook wel leuk om even iets anders te doen, ook als is het niet geheel vrijwillig. Soon....very soon...even van de vorige kater bijkomen |
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Sangam Crew Advanced Member Lid sinds: 21 maart 2005
Rep kracht: 10 ![]() | Citaat:
jawel, als de economie weer wat minder eisend en logica gaat gebruiken , Beveiliging deed ik tijdens mijn studie om beetje bij te verdienen en was ik wel vanplan erbij te houden als ik een extra geld nodig zou hebben, maar voorlopig is het dat gene dat m'n hoofd boven water houdt. hahaha, oke, ik heb wel zin in een nauta, gelukkig is het dooien al begonnen en kan de lente zich elke moment aanbieden :D
__________________ Don't love one Don't love two But love the one Who loves you | |
| | |
| | #33 (permalink) |
Jammer is dat he, al die jaren studeren lijkt dan voor niks geweest te zijn. Maar goed zo moeten we het niet zien. Je gaat nu dingen doen die je anders niet zou doen/ niet in zou blijven werken. En op deze manier maak je weer eens andere dingen mee. De beveilingswereld zal andere verhalen te vertellen hebben dan de economischewereld. Ik moet nog niet aan de lente denken, voordat je het weet begint het weer te sneeuwen ![]() Zo te horen zou jij het ook niet erg vinden om van november t/m mei een winterslaap te houden?? Idd een nauta, met goed muziek en voldoende ![]() oh oh oh en niet te vergeten lekker eten. |
| | |
| | #34 (permalink) |
Rep kracht: 10 ![]() | Nou dat studeren was niet voor niks, heb een ervaring opgedaan, alleen jammer dat ik dat niet gelijk kan tonen en verder kan met ervaringen opdoen. Beveiligen deed ik tijdens mijn studie al en vind ik leuk om te doen, maar om het constant te doen, weet niet of ik dat aan zal kunnen. Je hebt wel gelijk dat ik nu andere dingen mee maak en andere kansen heb gekregen om te doen en over na te denken. Nu kan ik gaan nadenken om nog een niveau hoger te gaan in de beveiliging of voor Buitengewoon opsporings ambetnaar te gaan leren. Beveiligingswereld is elke dag anders, economische wereld is vaak routine werk van neerzetten vooral in de lage klassen, als je de hogere klassen gaat betreden heb je vooral te maken met verantwoordelijkheid. De dooi zit erin, het is al 7+ graen buiten, dus begin maar te genieten . Ik zou het niet erg vinden, ik ben gelukkig warmbloedig dus heb het niet zo snel koud :D, zoals jij klinkt ben je koudbloedig :s Oke dan, laat die nauta maar komen :D
__________________ Don't love one Don't love two But love the one Who loves you |
| | |
| | #35 (permalink) |
Je moet altijd alle kansen openhouden in het leven. Nou een jas en laarzen, dat zijn niet mijn soort kledij en schoenen. ![]() Ben best een koukleum. Ik mag morgen eens boodschappen doen ter voorbereiding. Wat eet/drink jij het liefst? |
| | |
| | #36 (permalink) | |
![]() hahaha, je hebt dus geen groene vingers en het liefst geen tuin voor jou :P? Wat is Thema en uit wat voor soorten keukens mag ik kiezen?
__________________ Don't love one Don't love two But love the one Who loves you | |
| | |
| | #37 (permalink) |
Natuur in een tuin is mooi, zolang het niet mijn eigen tuin is. ![]() In de zomer moet je gewoon lekker in een tuinstoel kunnen zonnen en niet eerst alle plantjes bijknippen, bijmesten..haha Hou je van themaparty's? uuuuuhmmm, the flinestones thema ?
|
| | |
| | #38 (permalink) | |
hahahaha, als je je werk bijhoudt dan kan je in de voor en na en tijdens de zomer goed genieten ![]() uhm, nee ik ben gewend dat een party gekoppeld is aan thema... en natuurlijk kan het ook een themaloze party zijn... just tell me... wat zijn m'n keuzes.. hmmm... flinstones... ik ben fred :P, jij Wilma??
| | |
| | #39 (permalink) | ||
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
naar wat voor themaparty's ben je al eens geweest? nu ik er zoover nadenk, lijkt de thema; dragqueen leuk. Zie het al helemaal voor me. kom je mij dan met je coole auto ophalen? | ||
| | |
| | #40 (permalink) | |
![]() Meestal standaard, verjarie en trouwerijen... af en toe vrijgellige avonden, of babyparty... (echte hindustaanse thema's.... )hahaha... creativiteit is geopend...... hahaha... ik zal komen, moet even m'n benen gaan trainen zodat die auto ook rijdt...
| | |