![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Sangam Lounge Gewoon babbelen over nutteloze dingen. Dit was voorheen het Chats & Shouts forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #26 (permalink) |
| Sangam Crew Advanced Member Lid sinds: 21 maart 2005
Rep kracht: 10 ![]() | ow ok, liever druk dan helemaal niks te doen hebben toch , gaat tijd ook sneller voorbij ...anderkant, als je doet of je het druk hebt, heb je het ok druk :P met mij gaat het wel lekker, verlang naar de lente, winter is wel genoeg geweest, hoest bij jou?
__________________ Don't love one Don't love two But love the one Who loves you |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 8 juli 2003
Rep kracht: 0 ![]() |
Dat is waar en voor andere dingen (sangam) moet je tijd maken onder de baas zijn tijd...bij deze! ![]() Van mij mag het ook afgelopen zijn. begrijp niks van de ijsgekte in dit land. Verlang naar de zon, zee en heel veel cocktails |
| | |
| | #28 (permalink) | |
Rep kracht: 10 ![]() | Citaat:
zal eraan denken, een computer met inet van m'n baas te eisen.... ![]() zooo mag ik je komen joinen bij die zon, zee en cocktails...
__________________ Don't love one Don't love two But love the one Who loves you | |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 8 juli 2003
Rep kracht: 0 ![]() |
Afspraken buiten de deur heeft zo zijn voor en nadelen he. Alhoewel de voordelen groter zijn..langer pauze nemen Geen ouderwets ding eisen he? Een laptop moet je sjouwen. Daar kun je vanalles door oplopen. Daarnaast kun je beroofd worden, als de verkeerde mensen zien dat je met een laptoptas loopt. Is niet zo goed voor je veiligheid Een ipad is klein, handig. Valt niet zo op in de menigte.....zo kun je het ook netjes onderbouwen voor je baas... Tuurlijk, hoe meer zielen hoe meer vreugd! |
| | |
| | #30 (permalink) | |
Rep kracht: 10 ![]() | Citaat:
![]() had ik maar een baan dat ik veel kon slenteren als een accountant enz ![]() haha, thx voor de tip, dus een Ipad2 ![]() das true, meer zielen meer vreugde, vertel wanneer is de volgende planning??
__________________ Don't love one Don't love two But love the one Who loves you | |
| | |