![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Sangam Lounge Gewoon babbelen over nutteloze dingen. Dit was voorheen het Chats & Shouts forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #14 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 8 juli 2003
Rep kracht: 0 ![]() |
Oh nee niet weer he... Vissie- J, Met mij alles goed. Wat heb jij de afgelopen jaren allemaal gedaan. Btw ik had net een heel lang verhaal ingetypt... :D |
| | |
| | #16 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 8 juli 2003
Rep kracht: 0 ![]() |
Ik blijf proberen tot dat het gelukt is. Kan niet zo zijn dat ik wordt ingemaakt door een server!!! Aan de andere kant de credits blijven wel stijgen zo. Kan ik het later inruilen voor een blikjes bonen, worteltjes?? (kijken of het werkt) |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Sangam Crew Advanced Member Lid sinds: 21 maart 2005
Rep kracht: 10 ![]() |
Tussentijds niet veel, afgestudeerd, af en toe werken (of doen of ik werk.... ben er nog niet uit wat het is).... en wat heb jij al die jaren gedaan? jammer van die bericht.... :(.
__________________ Don't love one Don't love two But love the one Who loves you |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Sangam Crew Advanced Member Lid sinds: 21 maart 2005
Rep kracht: 10 ![]() |
blijven proberen, aanhouder wint in dit geval ![]() en je wordt nog beloond met credits :)
__________________ Don't love one Don't love two But love the one Who loves you |
| | |