![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Sangam Lounge Gewoon babbelen over nutteloze dingen. Dit was voorheen het Chats & Shouts forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 19 september 2011
Rep kracht: 0 ![]() |
Beste allemaal, Zoals jullie misschien al weten, doet de jonge Surinaams-Hindoestaanse dame, Kirty Matabadal uit Zoetermeer mee aan de VN-jongerenverkiezing! Ze is ambitieus, heeft the heart, brains én het doorzettingsvermogen om daadwerkelijk een verschil te maken voor mensen die het minder goed hebben getroffen dan jij en ik. Om deze reden vraag ik jullie: stem op haar!! ... Dit kan op 2 manieren: 1) Door “Kirty” naar 5040 te smsen. Er kan maar 1 stem per mobiele nummer uitgebracht worden. Heb je meerdere nummers, sms dan svp ook vanaf die andere nummers! 2) Je kunt ook stemmen via haar website Stem Kirty naar de VN!. Er kan 1 keer per emailadres gestemd worden. Heb je meerdere emailadressen, gebruik deze svp dan om meerdere keren op haar te stemmen. IEDEREEN kan dus meerdere keren op haar stemmen (per mail én sms). Haar “tegenstander” (een Marokkaanse zuster) heeft aangegeven de hele Marokkaanse gemeenschap te zullen mobiliseren. Kirty kan dus alle stemmen die ze kan krijgen goed gebruiken! :) Hoe trots en blij zouden wij kunnen zijn als een Surinaams- Hindoestaanse dame het zou schoppen tot VN-jongerenvertegenwoordiger en de jongeren wereldwijd zou vertegenwoordigen aan tafel met niemand minder dan Ban Ki-Moon, de secretaris-generaal van de Verenigde Naties!! Daarnaast is het natuurlijk ook belangrijk waar zij voor staat. Hoe? Met het beleid: 'Stop thinking - start acting!' Praatjes vullen namelijk geen gaatjes. De vraag is hoe we dat het beste kunnen oplossen? Met mijn functie wil ik naar de jongeren toe! Met alle gerenommeerde universiteiten/hoge scholen/mbo scholen beschikken wij over voldoende kennis om het verschil te kunnen maken in de wereld! Meer geld is niet altijd nodig, er moet efficiënt gewerkt worden! Laten we ontwikkelingslanden leren hoe zij voor zichzelf kunnen zorgen! Als vertegenwoordiger wilt ze binnen een jaar: - duizenden kinderen naar school - schoon drinkwater systemen - verbouwing van voedsel verbeteren in derde wereldlanden Let's unite and make a difference! ![]() SMS KIRTY naar 5040 en ga naar Stem Kirty naar de VN! Alvast bedankt! |
| | |