| Sangam Lounge Gewoon babbelen over nutteloze dingen. Dit was voorheen het Chats & Shouts forum. |
![]() |
| | #1 (permalink) |
| Status: Advanced Member Lid sinds: 1 december 2008 Locatie: Tussen al die andere niggas in Zuid Oost Berichten: 360
Credits: 0 Rep kracht: 0 ![]() | Hey lang geleden man. Hoe gaat het met jullie. (je hoeft niet te antwoorden, want het interesseert me geen ene focking moer tenzij ik je naam beneden noem). Aslma Bhai - ik as al bang dat die dil-ki-shawab chick je zou inhalen maar dat is gelukkig niet gebeurt. Jij bent de onbetwiste SANGAM KING en boy betta kno!! Ajinn - waar hang je uit man? Doe je nog steed die mod shit hier? DJ Crjeatief: Hey lulhannes, ben je nog steeds super geweldige administrator die de enige visitor naar deze site is? Jij was toch die public relations Pipo? N-FOCKING-KOTELA: Mijn bruutste neef die jullie allemaal in een oogwenk neersteekt en jullie organen op de zwarte markt verkoopt. Soms gratis (DJ Creatief? Interesse?) Hmmm wie had je nog meer? Ironman geloof ik, die boy die van documentaires hield. Zillionz die grafische boy HINDUSTAN die professional die tevel tijd over had naast consulting dus hier kwam posten Gadha ofzo, die gewoon zwaar tegen me opkeek en telkens mijn shit probeerde na te doen Shalendra_Sexuoloog, had me onwijs geholpen toen ik onwijze jeuk aan mijn balllen had. Die jeuk had ik blijkbaar van Maharani opgelopen, maar die is nu ook incognito. Net zoals LolSmurf maar die is haard account kwijt, evenals die Music Pro clown. Acht natuurlijk! Music Pro! Slaap je nog steeds met Oemar's pik in je bek jochie? EDIT: Wat een schande dat ik het vergeet. Onze die-hard geloofsgekken. Dewanad en die Guru-groupie, "Info" ofzo. Haha Info dacht dat zijn geweldige GURU's gevaarlijker waren dan Dhalsim uit Streetfighter. LOL Dewanand. Waar hang je uit, ouwe afgeleefde idioot? Ik heb nog een paar lollige voice recordings waar Dewanand het uit vecht met Kerpal (juist ja, de you kick my dawg gast). Dewanand dacht dat het een echt persoon was haha. Misschien post ik ze wel online.
__________________ Neddeland, de land met de outkering - Zimbabwe's Finest Laatst gewijzigd door Jambula : 11 december 2009 om 19:32. |
| | |
| Sponsors |
| | #2 (permalink) |
| Status: Sangam Silver Member Lid sinds: 19 december 2006 Leeftijd: 24 Berichten: 2.217
Credits: 2.018 Rep kracht: 0 ![]() | Jambula, Afrikaanse broeder! De periode dat jij verdween ben ik ook maar incognito gegaan. Sindsdien alleen om de zoveel tijd kijken of er nog wat te doen is (lees; iets grappigs om op te reageren) maar dat is dan binnen een minuut of 2 ook weer over omdat er maar 10 nieuwe posts per 2 maanden bijkomen. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Status: Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 mei 2006 Locatie: Lutjebroek Berichten: 11.354
Credits: 0 Rep kracht: 16 ![]() | People, ik zal jullie nooit verlaten. Dit is mijn thuis, ik blijf Koning! Ookal ben ik weg, ik kom altijd weer terug, totdat er echt geen wezen meer te bekennen is. Want; het schip verlaat de kapitein als laatste! Happy New Year to ya all! ![]()
__________________ ![]() Chandrika Santokhi, our new man in charge. "We willen geen Vene, Bouta, Bosje, Soemo, Brunsie, we willen Chandrika!" Vrienden gezocht!: http://aslam-bhai.hyves.nl Laatst gewijzigd door Aslam Bhai : 1 januari 2010 om 15:37. |
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| hallo, members, sangam |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |