![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Sangam Lounge Gewoon babbelen over nutteloze dingen. Dit was voorheen het Chats & Shouts forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Advanced Member Lid sinds: 1 december 2008 Locatie: Tussen al die andere niggas in Zuid Oost
Rep kracht: 0 ![]() |
Sinds ik in Venserpolder woon, heb ik geprobeerd om me aan te passen aan Hindoestanen. Mijn eigen Afrikaanse broeders accepteren me niet omdat ze jaloers zijn vanwege mijn uitkering. Ze kunnen het niet hebben, vooral omdat ik onlangs een nieuwe auto heb gekocht (een Mercedes Benz uit '96). Zoveel jaloezie van ze, ik voelde me onderdrukt en ik had niemand om te praten. Ik had oorlogs trauma uit Sierra Leone. Ik kon niet slapen, nachtmerries van de burgeroorlog hielden me wakker. De enige met wie ik kon praten was mijn neef uit Nigeria, Nkotela. Maar hij zit nu vast wegens (niet bewezen) e-mail fraude. Ik was op het punt van een zenuw inzinking en ging naar een Therapist. Mijm therapist was Mevrouw Banglaramparsad. Hindoestaanse vrouw (!) en heel goed! Ze heeft me zoveel dingen laten inzien dat ik me echt beter begon te voelen. Ze was mijn mentale coach. Helaas heeft ze een baan aangeboden gekregen in Switzerland en is ze verhuist. Ze reageert niet op mijn e-mails. Vanaf dat moment was ik zo blij met Hindoestanen! En ik had mazzel, want in Venserpolder/Bijlmer zijn er redelijk veel! Maar het viel me op dat ik er nooit wat voor terug kreeg, ondanks dat ik zoveel inzet toonde voor alles wat Hindoestaans was. Hindi lessen, hindoestaanse vriendin, bekeren tot Hindoeisme, het maakte allemaal niks uit. Hindoestanen blijven me discrimeren in hun Takkie Takkie taal. Blackmang dit djoekar dat. Het is pijnlijk. Mijn buurman daarentegen is een Marokkaan. Ik spreek hem best vaak, en soms legt hij me dingen uit over Marokko, de mentaliteit en cultuur. Het spreekt me enorm aan, en ik denk dat Marokkanen over het algemeen uitnodiger zijn omdat we tenslotte allebei uit Afrika, het moeder continent, komen. Ja, dat zou je niet verwachten he?? Marokkanen die vriendelijker zijn dan Hindoestanen! Als resultaat ga ik mijn best doen om Ber-Bers te leren, marokkaans koken, de cultuur enzo. En al die slechte berichtgeving over Marokkanen is bullshit. De echte goede onder hen worden door de media verborgen gehouden, zodat alleen de slechte kanten ge-highlight worden. Walgelijk vind ik dat. Neem bijvoorbeeld Rachid: Dat zie je geen Hindoestaan doen, al hebben ze nog zo'n grote bek.
__________________ Neddeland, de land met de outkering - Zimbabwe's Finest |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Banned Advanced Member Lid sinds: 13 september 2007 Leeftijd: 46
ja jambula, ik geef je gelijk. hindoestanen zijn achterbaks en discrimineren negers altijd. een neger zijn is een vloek in de hindoestaanse cultuur. man, wat je moet doen, naai die hindoemeiden flink en dump ze dan. beste is trouwen met een natte doekje. lekkere marokkaanse maagden met natte poesjes zijn er genoeg. al ben je neger, je hebt het recht om gelukkig te zijn en liefde te bedrijven met wie je wil. veel neukplezier met marokkaanse hoertjes he. dewanand |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: The Netherlands
Ja die berichtgeving hier toch he. Alle media heeft hier gewoon de pik op Marokkanen, ze verzinnen maar berichtjes, die hangjongeren die tasjes stelen van kaffers en bejaarden vervelen zich gewoon, het ligt allemaal aan een falende politiek die hun in de steek laat...we moeten ze gewoon begrijpen.. Helaas Jambula. Marokkanen zijn zelf Afrikanen, maar ze kijken naar negers (zelfs Moslimnegers uit Afrika) net als naar Joden en iedereen die niet-Muslim is: als Üntermenschen c.q. (letterlijke uitspraken van verschillende grand moefti's): "varkens en vervloekte volkeren die verdelgd moeten worden". Maar gelukkig, zoals je al zegt; je hebt ook goede Marokkanen. In de 2e Wereldoorlog had je immers ook goede Duitsers. Laatst gewijzigd door HINDUSTAN : 21 juli 2009 om 16:57 |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Newbie Lid sinds: 17 juli 2009
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
...het is niet waar dat Marokkanen de afrikanen descrimeneren....ik ken marokkanse families en afrikaanse families die goed met elkaar omgaan en elkaar respectvol behandelen.... goeie mensen en slechte mensen zijn overal in alle racen, volken en geloven... | |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: The Netherlands
Ja, in de 2e WO had je ook Duitsers die Joden hielpen, maar dat zegt nog niks over het geheel. Een gemiddelde gelovige Marokkaan (en Arabische gebaseerde Muslim) is een geïndoctrineerde, vuige racistische, antisemitische facist. Zij zien Joden als een vervloekt volk, iedere niet-Moslim is een ongelovige, een minderwaardige kaffer, en vrouwen zijn niet gelijkwaardig aan mannen. Er is een hele jonge generatie die zich langzaam afkeert van al die geloofswaanzin en gewoon lekker in NL wilt leven als ieder ander. Maar er zijn er genoeg die zich gedeisd houden tot de tijd rijp is dat 'Allah kan heersen' en in de tussentijd doen alsof jij hun beste getolereerde vriendinnetje bent. Zodra Israël en Palestina weer eens in de clinch liggen met elkaar net als voor de laatste keer eind 2008, dan moet jij eens naar de grootste communitysite voor NL sprekende Muslims surfen, Marokko.nl. En dan moet je eens kijken wat er allemaal tevoorschijn komt achter de mooie, geïntegreerde gezelligheid van velen. | ||
| | |
| | #7 (permalink) |
| Banned Advanced Member Lid sinds: 13 september 2007 Leeftijd: 46
het wordt tijd dat Marokko helemaal Africanised wordt, dus negers moeten die marokkaanse meiden flink gaan doorneuken. Al die Marokkaanse mannen met een lichte huidskleur moeten maar gaan neuken met kamelen en geiten. Africa is only for the black Africans. Be Proud to be a black from Africa. Heil Jambula, destroyer of the Maroccan's virgins. dewanand |
| | |
| | #8 (permalink) | |||
| Newbie Lid sinds: 17 juli 2009
| |||
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| aangetrokken, cultuur or gemeenschap, marokkaanse, tot, voel |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |