![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Sangam Lounge Gewoon babbelen over nutteloze dingen. Dit was voorheen het Chats & Shouts forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Banned Advanced Member Lid sinds: 13 september 2007 Leeftijd: 46
Rep kracht: 0 ![]() |
weet je wat mij leuk lijkt? Om een zelfmoordpil om je nek te hebben aan een gouden ketting. dan kan je elke dag erover nadenken of je het nou in gaat nemen of niet en dan word je leven misschien spannender. wie heeft een zelfmoordpil voor mij? mail mij. wel kan ik niet veel betalen. eigenlijk zou elke burger van nederland een zelfmoordpil moeten krijgen bij de geboorte. zo zouden veel overbodige mensen snel opgeruimd zijn en minder hoeven te lijden. wie is het met mij eens? dewanand ps of een verplichte zelfmoordpil voor alle laffe, domme, debiele hindoestanen. hehehehe, dat wordt een leuke genocide. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: The Netherlands
Het is een slecht idee als je kinderen hebt...zo'n ding om je nek. Het kan natuurlijk wel een reden zijn om überhaupt aan zelfmoord te denken, kinderen. Vooral als de dochter eenmaal begint zich als een hoertje te gedragen. Manai ka boli? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Crew Sangam Lover Lid sinds: 23 maart 2006 Locatie: Sound City Leeftijd: 26
Rep kracht: 6 ![]() |
nee joh.. dan slik je zelf die pil toch niet.. dan geef je die pil aan haar!
__________________ Svasti | Nyx | Thanatos | Technogirl | Veracocha | Sakura |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 19 december 2006 Leeftijd: 26
Je kan ook een puntig voorwerp met behulp van een ketting vastmaken aan je nek, dan ben je 24/7 alert, want als je struikelt of een verkeerde move maakt...
|
| | |
| | #6 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Als je genoeg paracetamol inneemt od ibuprofen moet het ook lukken!! Anders antidepressiva os slaaptabletten!!Altijd goed!! Maar de Surinamers gebruiken toch altidj wat anders!! Gramasoom ofzo?? In elk geval Succes!!!
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 17 december 2003 Locatie: Somewhere in The Underground Leeftijd: 27
Ach moeten we je nou gaan tegenhouden?Of RIAGG voor je inschakelen? Heb een nog betere idee spring gewoon van de Euromast,dan heeft niemand meer last van je
__________________ Evil sounds coming from the underground!!! Location is a Mystery!!! Where,When or How is not a issue cause Partypeople enjoy youre destiny!!!ॐ ♫ ![]() The gate is closed!!! Access denied!!!Please try aggain!!! ॐ ♫ |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | |
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| een, zelfmoordpil, zoek |
| Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |