Sangam Online  

Ga terug   Sangam Online > Sangam Algemeen > Sangam Lounge

Registreer Gallery FAQ Ledenlijst Kalender Arcade Markeer forums als gelezen

Sangam Lounge Gewoon babbelen over nutteloze dingen. Dit was voorheen het Chats & Shouts forum.

Antwoord

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 6 juni 2009, 15:36   #21 (permalink)
Sangam Silver Member

Rep kracht: 0
HINDUSTAN is an unknown quantity at this point
Standaard Re: ik zoek een zelfmoordpil

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svasti Bekijk bericht
lol.

Ik haat die associatie, seriously!

Ik haat pillen en ik vind het onbegrijpelijk dat mensen pillen nodig hebben op bepaalde feesten.

Ik hoef niet te spacen! Ik wil genieten van de muziek zoals ik het hoor wanneer ik nuchter ben :)

Its all about the music.. : p

Maarre.. ja azijn.. dan heb je een langzame, pijnlijke dood man.. dat vind ik ook onbegrijpelijk. Ze willen dood omdat ze van 1 of andere pijn af willen, maar dan gaan ze ook nog voor een pijnlijke dood zorgen
Het laatste wat ik in jou zie of van je denk is dat van een pillendoos hoor Svasti, dus wees gerust!

Maar die associatie is er....en niet voor niets..
Maar ik heb de wilde tijden zien opkomen. Er was house, en toen was er XTC, en die 2 zijn vanaf toen altijd hand in hand met elkaar samengegaan.
XTC was na Cocaïne een van de bekendste partydrugs. Wat behalve om te spacen, ook een speedfunctie had. Om dag en nacht door te kunnen gaan. Het ging vaak mis. Want natuurlijk waren er veel neppillen.

Vanaf mijn schooltijd al heb ik genoeg gasten gezien die vanaf woensdag al begonnen met houseparties, doorgingen tot maandag en in een jaar 10 kilo afvielen van de XTC en speed.
Het was wild hoor. Illegale parties in loodsen, onder bruggen, in bossen, in de haven, helemaal los.
Ook toen waren stromingen te over, rave, darkhouse, London house, acid house, trance, deephouse..iedereen verzon maar wat maar uiteindelijk kwam het neer op de harde house (raves, techno e.d., de voorlopers van de hardcore), de moody house (trance, softere techno), en de commerciële (vocal) house.
ID&T (bestaan ze nog?) is er later rijk van geworden, toen de gabber en harde techno opkwam. Het broertje van de oprichter heeft zich ook platgereden trouwens. Stijf van de pillen op weg naar het volgende feest.
En dan had je van ieder werelddeel de eigen benamingen, waarvan Chicago house wel een van de trendsetters en starters was van de typische commerciële house, en de Engelsen van de hardere raves. Een wildgroei in stijlbenamingen dus, maar je kunt het wel makkelijker onderverdelen.
Zitten leuke dingen bij, maar de snelle hardcore is niet mijn ding. Vroeger al helemaal niet.
Dat was echt hersenloos gehak voor al even hersenloze pillenslikkers.

Dé bekendste XTC plaat uit die tijd is wel deze: Beltram-Energy Flash (een NYC DJ destijds)
Het is niet hard, een beetje gedateerd nu, maar wel onheilspellend genoeg om te weten what's going on.

Azijn. Ik weet bij God niet of je er langzaam of snel van sterft...
Onbegrijpelijk aan 1 kant...aan de andere kant...wij zijn nou eenmaal een volk met veel gevoel voor drama.
Een gemiddelde Bollywood movie of ZEE tv soap maakt dat wel duidelijk..
Als we blij zijn is het ook echt superhappy, maar owee als het verdriet er is..
Daar past zo'n ingrijpende zelfmoord met azijn wel bij..helaas.

Laatst gewijzigd door HINDUSTAN : 6 juni 2009 om 15:58
HINDUSTAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2009, 16:42   #22 (permalink)
Newbie

Immortal_A's schermafbeelding

Immortal_A is an unknown quantity at this point

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door $H@KTI Bekijk bericht
Ach moeten we je nou gaan tegenhouden?Of RIAGG voor je inschakelen?
Heb een nog betere idee spring gewoon van de Euromast,dan heeft niemand meer last van je
Hindustanen krijgen korting toch bij de Euromast?

Oh en parkeer vooral niet je auto daar, want als iemand springt heb je OF een totall loss OF een rode auto met stukjes haar.
Oud 17 juni 2009, 09:29   #23 (permalink)
Banned
Advanced Member

Leeftijd: 46
dewanand is on a distinguished road

gisteren was ik jarig, 43 jaar geworden. word zo snel oud. druk leven.

zelfmoord is de snelste weg naar verlossing. maar je moet wel gereed zijn ervoor. als je niets meer wilt in het leven dan moet je zelfmoord plegen. ik echter wil nog heel veel doen in het leven en heb nog heel veel toekomstdromen en ambities. dus tijd om zelfmoord te plegen heb ik nu niet.

ok, verder met werk.

is er niemand hier die aan zelfmoord denkt? mail mij dan kan ik je helpen.

dewanand
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2009, 16:15   #24 (permalink)
Sangam Diamond Member

$H@KTI's schermafbeelding

Leeftijd: 27
$H@KTI is an unknown quantity at this point

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Immortal_A Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door $H@KTI Bekijk bericht
Ach moeten we je nou gaan tegenhouden?Of RIAGG voor je inschakelen?
Heb een nog betere idee spring gewoon van de Euromast,dan heeft niemand meer last van je
Hindustanen krijgen korting toch bij de Euromast?

Oh en parkeer vooral niet je auto daar, want als iemand springt heb je OF een totall loss OF een rode auto met stukjes haar.
Korting of geen korting!Succes verzekerd

En als ze op een auto terrecht komen dan is het lot!!!

Maar de meeste lopen alleen maar te janken dat ze zelfmoord pleegen,maar als je ze meeneemt naar boven in de toren dan durven ze niet meer!!!
Crying bitches gewoon doen of anders je bek dichthouwen en doorgaan met leven!!!

The gate is closed!!!
Access denied!!!Please try aggain!!!
ॐ ♫
$H@KTI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2009, 08:42   #25 (permalink)
Newbie

onlinegangster's schermafbeelding

Leeftijd: 8
onlinegangster is off the scale

Joey Beltram :)
onlinegangster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2009, 18:27   #26 (permalink)
Sangam Silver Member

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
gisteren was ik jarig, 43 jaar geworden. word zo snel oud. druk leven.

zelfmoord is de snelste weg naar verlossing. maar je moet wel gereed zijn ervoor. als je niets meer wilt in het leven dan moet je zelfmoord plegen. ik echter wil nog heel veel doen in het leven en heb nog heel veel toekomstdromen en ambities. dus tijd om zelfmoord te plegen heb ik nu niet.

ok, verder met werk.

is er niemand hier die aan zelfmoord denkt? mail mij dan kan ik je helpen.

dewanand
Gefeliciteerd, en nog vele jaren van geluk en zelfmoordhulp aan anderen

Laatst gewijzigd door HINDUSTAN : 18 juni 2009 om 20:08
Oud 4 juli 2009, 11:59   #27 (permalink)
Banned
Advanced Member

een zelfmoordpil kan best lekker zijn, eentje met pepermuntspaak en vitamine C lijkt mij heerlijk.

hehehehheehehe

elke hindoestaan zou een gratis zelfmoordpil moeten krijgen, wel met massala smaak.

springen van de zestiende verdieping van mijn flat lijkt mij wel slechter dan een zelfmoordpil innemen.
wie wil toch samen met mij springen?

de dood is heel mooi en je beloning na een heel leven lijden en hard werken. Overweeg zelf om eens zelfmoord te plegen en doe het op een mooie manier.

dewanand
Oud 5 juli 2009, 12:16   #28 (permalink)
Sangam Silver Member

Nee, ik vind dat ik niet mag klagen.

Helemaal niet als je onze situatie vergelijkt met sommigen van ons volk in bijv. India.

Dan ben je wel een ongelooflijk zielig persoon als je hier gaat klagen over je situatie.

Neem die pil dan maar snel. In Massala-smaak
Oud 16 juli 2009, 08:45   #29 (permalink)
Banned
Advanced Member

publicatie van mijn boek internationaal is mislukt, investeerder heeft zich teruggetrokken. kut wereld. ik kan nu niet verder. heeft iemand nog een zelfmoordpil voor mij in de aanbieding. een goede koelie moet zelfmoord plegen.

hindoestanen zijn toch zo een dom en aapachtig volk he. koelienisme is het nieuwe geloof en hindoeisme is dood.

dewanand
Oud 24 juli 2009, 17:08   #30 (permalink)
Banned
Advanced Member

er zijn heel veel manieren om zelfmoord te plegen, maar ik ben toch een beetje bang voor pijn als ik zelfmoord pleeg. Kent iemand een pijnloze manier om zelfmoord te plegen. Help mij en krijg een vermelding als legaat in mijn testament. Mail je advies naar mij ovv naam adres tel nr sofi nr.

of bid elke dag tot al je afgoden dat ik snel mag sterven, want ik ben een last voor de wereld en overbodig. Beste is eigenlijk om alle hindoestaanse mannen een zelfmoordpil te geven. De Hindoestaanse vrouwen kunnen dan vrij gaan uitnaaien met grootgeschapen blanke mannen en allemaal hindoehoeren worden.

hindoestanen zijn over tien jaar volledig uitgestorven en kapot genaaid in nederland.

dewanand
Antwoord

Bookmarks

Tags
een, zelfmoordpil, zoek

Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten