![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Sangam Lounge Gewoon babbelen over nutteloze dingen. Dit was voorheen het Chats & Shouts forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #12 (permalink) |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 29
Rep kracht: 0 ![]() |
koeliecola!
| | #13 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() | whahahha die is goed!!! Koelicola!! ![]() ![]() ![]()
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Sangam Crew Sangam Lover Lid sinds: 23 maart 2006 Locatie: Sound City Leeftijd: 26
Rep kracht: 6 ![]() | Citaat: ![]() pls explain. (ook al is de grap er dan al vanaf)
__________________ Svasti | Nyx | Thanatos | Technogirl | Veracocha | Sakura | |
| | |
| | #16 (permalink) |
| Banned Advanced Member Lid sinds: 13 september 2007 Leeftijd: 46
Rep kracht: 0 ![]() |
ik zit wel met een probleem, heb geen geld voor mijn crematie na mijn zelfmoord. iedereen die mij dood wil moet met spoed geld overmaken naar onderstaande stichting, ovv crematie dewanand. En hierbij ben je ook uitgenodigd voor mijn crematie in India bij de Ganges. Stuur mij een mailtje hoeveel geld je hebt gestort. Stichting Hindoestaanse Schrijfkunsten "SHS" Jan van Avennesstraat 4 BG 3021 RP Rotterdam Email stichtingshs2008@gmail.com telefoon_uitgever: 010 - 476 26 22 faxnummer: 010 - 476 25 75 url Stichting SHS kvk nr Rotterdam: 24364065 Postbank rekeningnummer 520 75 74, tnv St SHS, te Rotterdam Vanuit buitenland overboeken via IBAN: NL16 PSTB 0005 2075 74 en BIC:PSTBNL21 begroting crematie in india bij de ganges is ongeveer 20 000 euro. dus stort heel veel geld en snel. Er is ook een grote party gepland in de silverdome in zoetermeer, om te vieren dat ik dood ben. dit kost ook geld, ruim 30 000 euro met ongeveer 1200 gasten en gratis roti met doksa. thanks anyway dewanand waldo@ziggo.nl Laatst gewijzigd door dewanand : 3 juni 2009 om 21:47 Reden: grote party na zelfmoord dewanand |
| | |
| | #17 (permalink) | ||
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: The Netherlands
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
![]() Svasti, azijn in de keukenkast...is bij Hindoestaanse vrouwen jarenlang bij wijze van spreken het nr1 favoriete zelfmoordmiddel geweest. Laatst gewijzigd door HINDUSTAN : 4 juni 2009 om 20:02 | ||
| | |
| | #18 (permalink) | |||
| Sangam Crew Sangam Lover Lid sinds: 23 maart 2006 Locatie: Sound City Leeftijd: 26
Rep kracht: 6 ![]() | Citaat:
Als dat azijn zo duur is.. en het geld ons niet op de rug groeit.. dan zou je toch juist NIET die dure azijn moeten gebruiken?
__________________ Svasti | Nyx | Thanatos | Technogirl | Veracocha | Sakura | |||
| | |
| | #19 (permalink) | ||||
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: The Netherlands
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Jij als hardcore-fan hoort dat nog als beste te weten Laatst gewijzigd door HINDUSTAN : 5 juni 2009 om 17:32 | ||||
| | |
| | #20 (permalink) | |||||
Rep kracht: 6 ![]() | Citaat:
Ik haat die associatie, seriously! Ik haat pillen en ik vind het onbegrijpelijk dat mensen pillen nodig hebben op bepaalde feesten. Ik hoef niet te spacen! Ik wil genieten van de muziek zoals ik het hoor wanneer ik nuchter ben :) Its all about the music.. : p Maarre.. ja azijn.. dan heb je een langzame, pijnlijke dood man.. dat vind ik ook onbegrijpelijk. Ze willen dood omdat ze van 1 of andere pijn af willen, maar dan gaan ze ook nog voor een pijnlijke dood zorgen
__________________ Svasti | Nyx | Thanatos | Technogirl | Veracocha | Sakura | |||||
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| een, zelfmoordpil, zoek |
| Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |