![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Sangam Lounge Gewoon babbelen over nutteloze dingen. Dit was voorheen het Chats & Shouts forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 19 december 2006 Leeftijd: 26
Rep kracht: 0 ![]() |
Het was mijn eerste keer, dus zo onervaren als ik was, wist niet wat ik moest verwachten en waar ik allemaal op moest letten. Voordat ik begon, verkende ik eerst even de boel en las ik de beschrijving. Nadat er wat opstart problemen waren en die eindelijk opgelost waren deed ik hem erin en begon het avontuur. Het was echt lang verhaal, maar liefst drie hele uurtjes, zonder plaspauzes! But in the end I enjoyed it all.. Ik had nog nooit eerder een Bollywood film gezien en ik denk dat Ghajini een goede eerste keuze is geweest. Laatst gewijzigd door AjiNn : 10 april 2009 om 00:05 Reden: Misselijke typo eruit gehaald |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 14 mei 2008 Locatie: Somewhere
Hahahaha! Die is goed AjiNn :) Ghajini is wel een goede keus ja. Voor je tweede keer zijn er genoeg mogelijkheden. Probeer eens de klassieker onder de chickflicks: Kuch Kuch Hota Hai
__________________ Rock On |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 16 december 2008
Chase... is et echt aan te raden? Ook aan mij, die er een hekel aan heeft als hollywood film remaked worden in bollywood films? Je moet dan wel Memento gezien hebben wil je een antwoord kunnen geven..... |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Sangam Member Lid sinds: 17 december 2008 Locatie: Miami
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
heb die film tig keren gezien en elke keer 'kuch kuch hota hai'
__________________ Dhoondon jahan mein chahe kahin.... Na tumko milegi koi aisi girl...! | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 30 september 2003 Locatie: Den Haag!!!
ajinnder lieverd ik raad je af om KKHH te kijken want jij gaat kotsen... tis geen film voor jouw.... Ghajini was idd wel goed.... behoorlijk wreeddadig.... hmm misschien is Race iets voor jouw
__________________ ![]() Poes!!!! |
| | |
| | #7 (permalink) | |||
Rep kracht: 0 ![]() | ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik heb Mementro pas gezien nadat ik jou screenshot in het spelletje had gezien en dat was echt een goede film. Ghajini was vermakelijk, mede omdat ik hem keek op een dag waarop ik totaal niks te doen had. Ik had hiervoor ook nooit een Bollywood film gezien, alleen flitsen van als me moeder ooit een film keek, en heel heel vroeger hele oude films waarin Amitabh Bachan nog geen grijs haar had waarnaar ik verplicht moest kijken van me moeder omdat ik anders zou klieren met me broertje (waarbij we toen het gevoel hadden dat we naar een saaie documantaire keken omdat we er geen moer van snapte). ![]() Citaat:
![]() Btw. hoe weet je mijn smaak en/of wat ik leuk vind? Something you want to tell me? | |||
| | |
| | #8 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 30 september 2003 Locatie: Den Haag!!!
nou omdat je altijd loopt te krijsen dat je bollywood maar nix vind.... dan weet ik zeker dat je films zoals KKHH niet leuk gaat vinden.... ow en ik bespioneer je.... want ik ben verliefd op je... alleen moet ik nog aan me horrorfilms werken maar dat gaat nog even duren....
__________________ ![]() Poes!!!! |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 mei 2006 Locatie: Lutjebroek
Rep kracht: 17 ![]() |
Heb je Slumdog Millionaire gezien, al is het geen Bollywood productie (Anil Kapoor zit er wel in, samen met Irfan Khan, en als music composer mr. A.R. Rahman, dus ja), maar toch. Niet gezien?, zeker kijken!
__________________ ![]() Chandrika Santokhi, our new man in charge. "We willen geen Vene, Bouta, Bosje, Soemo, Brunsie, we willen Chandrika!" Vrienden gezocht!: http://aslam-bhai.hyves.nl |
| | |
| | #10 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Ooohh. Nou, begin der snel aan te werken, want ik heb gehoord dat Mirrors een super enge film is, en ik wil het kijken!! En ik zag laatst een trailer voor The Unborn, die wil ik ook zien!!! En dan moet je me gaan vergezellen want niemand wilt mee omdat ze het eng vinden!! | |
| | |