![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Sangam Lounge Gewoon babbelen over nutteloze dingen. Dit was voorheen het Chats & Shouts forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Crew Sangam Lover Lid sinds: 23 maart 2006 Locatie: Sound City Leeftijd: 26
Rep kracht: 7 ![]() |
Deze week (lees weekend) wordt het bijna zomers warm in NL. 1. Boeit het je? 2. Ga je ervan genieten? zoja, op welke manier?
__________________ Svasti | Nyx | Thanatos | Technogirl | Veracocha | Sakura |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() |
Lekker zonnen in de tuin, op een terrasje zitten en mensen kijken
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 16 december 2008
Rep kracht: 0 ![]() | ![]() ik moet deze eerste week "zomer" gaan doorbrengen op kantoor.. waarbij ik mooi naar buiten kan kijken en me druk loop te maken om domme mensen die me vals beschuldigen... damn hey.. nooit gedacht dat ik me zo druk kon maken over dat. |
| | |
| | #6 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Druk maken over zulke mensen is gewoon pure tijdverspilling, niet doen dus!!!
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| ||
| | |
| | #8 (permalink) | |||
![]() En hoe was je weekend?? Ik was vrijdag naar de stad geweest!!! 2 horloges gekocht en 2 tasjes...
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | |||
| | |
| | #9 (permalink) | |
![]() Dingetjes gehaald voor vakantie toh Ik tel de dagen echt af joh...
| |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 30
Rep kracht: 0 ![]() |
uhu et boeit me...kga zo een ijsje eten... ter ere van zomer...je weet wel.. ja, dus dat....