![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Prijsvragen & Overige Hier zullen alle prijsvragen neergezet worden. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Gold Member | SHIENIEPIENNIE> Ik ga nu even boodschappen doen...fax je laters Vladje> ;p Catch u laters Raay> Whzup dude? CrazyGeitjuh heb je je account weer trug? Uhm Morgana bossie En de rest...fijn wkend
__________________ Kuch Kuch Hota Hai ![]() ...::One Meaning::... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 23 november 2002 Locatie: Amsterdam
Rep kracht: 0 ![]() |
__________________ Mere marhne ke baath... Mudjhe djhalane se pehle... Koi meri dil ko nikaalh lena.. Kahi aisa na ho ... Ke woh bhi djal djaye.. Djo meri dil me basah hai.... Nihil lacrima citius arescit Luctor et emergo |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 7 mei 2003 Locatie: Tumhare Dil Mein... Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() | Hey Druifje, Hoe gaat het met je? Alles goed met werken? Met mij gaat het allemaal wel rustig... Spreek je nog wel! Liefs en
__________________ Maine Pyaar Kiya Tumhe Reason Se... Mere Dil Se Pooche Lo Naa... Kitna Pyaar Hum Karte Hain Tumse |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Sangam Gold Member | hey hey wijffie..im fine...sick..verkouden en koppijn maar ik maak het prima want doe gewoon de dingen die ik altyd doe heb deze week gewoon gaar gewerkt..en dat is ook wel afleidend alleen beter word ik er niet van ziektekiemen zijn overal op school maar goed wkend is om te rusten toh heb je al een stageplek gevonden waar je naar opzoek was? en hoe gaat het verder met je wijffie? fijn wkend...kus van mij
__________________ Kuch Kuch Hota Hai ![]() ...::One Meaning::... |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Sangam Gold Member | Citaat:
nee toh.. kus van mij kaise tu? wat zijn de plans voor wkend? bubaaiz
__________________ Kuch Kuch Hota Hai ![]() ...::One Meaning::... | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 7 november 2002 Locatie: Amsterdam
Rep kracht: 0 ![]() |
__________________ Supercalifragilisticexpialidocious![/url] super: above cali: beauty fragilistic: delicate expeali: to atone docious: educable "atoning for extreme and delicate beauty while being higly educable" |
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| chat, friendsnot, others! |
| Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |