![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Prijsvragen & Overige Hier zullen alle prijsvragen neergezet worden. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #8941 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 25
Rep kracht: 7 ![]() |
Effe reclame maken..en je weet et..stap over naar Kaise forum...was Sangam is niet meer wat het was saareke.. ![]() |
| | |
| | #8945 (permalink) |
| Sangam Gold Member | ik weet nu ff niet waar morrie is... ![]() maybe is ze heel druk kan me goed indenken hahahahaha ![]() hoe is ie verderz en met de rest ![]() laat wat van je horen!!!! ![]() put ya hands up... say yeah yeah yeah yeah yeah ![]() whahahahaha dag sgatjes!!
__________________ Kuch Kuch Hota Hai ![]() ...::One Meaning::... |
| | |
| | #8947 (permalink) |
| Sangam Gold Member | ik ga ff een note droppe die ik van de week al naar andere gedropt heb dan wete jullie dat ik werk voor mn geld en mn wkend zoals deze KEIHARD aan t werk ben verdomme als ik zeg dat ik op moment geen leven heb... lieg ik ff niet t leve v een docent gaat in de laatste aanzet naar zomer niet over rozen zeker niet als ze; studeert en probeert af te studeren en nog 2 portfolio's moet maken een assesment moet doen en een tentamen hoort te halen 5 weken heeft voor een musical 11 juni 14 rapportgesprekken moet voeren en ze niet eens geschreven heb! deze gehele week 10u savonds thuis kwam net ff naar een verjarie ben geweest en nu denk ik maar een eind er aan brei! op privegebied wat zaakjes aan t regelen is... over 3 weken gezin uitzwaait naar suriname behalve drzelf studie2daagse naar parijs in verschiet staat gewoon les moet geven en alles moet afronden tussendoorkomende taferelen moet plaatsen omtrent werk en oudergesprekken moet voeren toetsen afneemt en deze ook nog moet verwerken en vrijwillig op kamp gaat in de zomer en waarschijnlijk daarna iets heel leuks in verschiet als alles goed gaat!!!! ja ja k sta niet stil heb net nog een verslag omtrent een leerling geschreven om deze volgende week in gesprek aan de orde te laten komen ik ga zo naar bed want k ben er klaar mee en dan heb ik t nie eens over wat er zoal nog komen kan!!! want school is elke dag ANDERS... hoe is met anderen?
__________________ Kuch Kuch Hota Hai ![]() ...::One Meaning::... |
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| chat, friendsnot, others! |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |