![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| PC & Internet Alles op het gebied van PC's tot Internet vind je hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #3 (permalink) | |
| Newbie Lid sinds: 21 april 2008
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Hiermee wordt de kwaliteit van de kabel en lijn getest (DSLAM / Centrale -> Wandcontactdoos / Meterkast Thuis) Let wel op: Dit kan ENKEL als je (nog) spraakdiensten bij hen hebt afgenomen. Mocht het zijn dat je VOIP hebt of telefonie bij een ander partij vb. BBNed, Tiscali (tegenwoordig GreenISP) of BabyXL , dan dien je contact op te nemen met je eigen provider. De helpdesk heeft toegang tot de portal van deze partijen, waardoor direct aan de telefoon een meting gedaan kan worden. Soms is het vervelend om een meting te laten toen, maar laat je niet afsnaaien, gewoon volhouden.. ze kunnen en mogen het voor je doen. Wanneer je een meting aanvraagt, BEL DAN MET JE MOBIEL! en haal je modem en telefoontoestel van de lijn zodat je een lege wandcontactdoos hebt. Een lijn meting zend kleine schokjes door de lijn wat je apparatuur die aangesloten staat eventueel stuk kan maken. Vraag dit aan, zodat je weet waar je staat en wat je moet doen, als je dit niet weet, laat een bericht hier achter, dan kan ik je altijd even in de goede en juiste richting helpen. Cheers, Anwar Maharban Laatst gewijzigd door duende : 23 mei 2008 om 08:25 | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Gast
|
Hoi, dankjewel voor je reactie ! Voor mij helemaal duidelijk op een punt na. Ik heb nu mijn adsl rechtsstreeks bij Orange. Ik heb ook telefonie via Orange wat ook via hun livebox gaat. Echter, ik heb mijn KPN telefoonabonnement nog aangehouden. Ik heb dus 2 vaste telefoonnr's nu, eentje van KPN en eentje van Orange. Als de livebox (modem) actief is bel ik via Orange. Mocht er een storing of iets dergelijks zijn, dan bel ik automatisch weer via KPN. In dit geval, moet ik dan bij Orange zijn of KPN ? Thnx |
|
| | #6 (permalink) |
| Sangam Crew Advanced Member Lid sinds: 18 augustus 2007 Locatie: Diemen
Rep kracht: 10 ![]() |
Speedlinq is snel en goedkoop, zeker een aanrader!
__________________ Jaye Gayatri Ma!! THE ART OF WAR IS TO RUN, TO LIVE TO FIGHT ANOTHER DAY!! ![]() ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Gast
| Helaas zit ik t/m 30 januari 2008 nog aan Orange vast ![]() Maargoed heel toevallig werd ik nav een mail van een maand geleden aan Orange gebeld. Ze zijn ineens erg vriendelijk, ze boden hun excuses aan voor het ongemak en op hun kosten komt er een monteur langs die al mijn kabels gaat doormeten en mijn livebox controleren of hij correct geinstalleerd is. Ik ga ook een financiele compensatie krijgen. |
|
| | #9 (permalink) | |
| Sangam Crew Advanced Member Lid sinds: 21 maart 2005
Rep kracht: 10 ![]() | Citaat:
drukte mag geen excuus zijn, klant hoor je normaal en goed mogelijk te helpen, ongeacht hoe druk je het hebt... Telfort goedkoper :s, ken tegenwoordig voor hetzelfde geld meer belminuten krijgen bij een ander provider. KPN heeft het pas druk gezien zij de hoofdleverancier zijn en de andere een deel huurt/leent en via dat hun eigen diensten doorbelasten dmv facturatie naar de klant toe... de andere providers (dus orange enz) betalen KPN... of KPN goedkoper of duurder is in totale pakket heb ik nooit naar gekeken en zal ik voorlopig ook niet doen. KPN had vroeger monopoli op telefonie en internet, er was iets gebeurd, weet niet of het wettelijk te maken heeft/had of dat het intern bij KPN niet goed ging dat ze concurrentie mogelijk maakte. Mobile gaat volgens mij ook groot gedeelte over de KPN lijn.... | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| A.D.M.I.N.I.S.T.R.A.T.O.R Advanced Member | Citaat:
dus ik weet niet hoe je op belminuten komt :)enne bij welke provider krijg jij meer minute voor wat je betaalt dan? want volgens mij is telfort nog steeds de goedkoopste als je veel belminute wilt en goedkoop wilt houde moet je echt wel bij telfort zijn | |
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| internetprovider |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |