![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| PC & Internet Alles op het gebied van PC's tot Internet vind je hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 19 december 2006 Leeftijd: 26
Rep kracht: 0 ![]() |
Mn broertje verkoopt het, maar hij zegt zelf dat het superslecht is. Vaak storing, mail onbereikbaar, telefoon onbereikbaar, en klantenservice is heel onerveraren/onprofessioneel. Storingen worden ook heel slecht opgelost of het duurt weer heel lang. Internet provider Alice; zelfde verhaal. Ga dan voor Telfort, als je toch wilt overstappen. |
| | |
| | #4 (permalink) |
Ik heb ook UPC gehad vroeger, toen was het nog Chello, maar was er niet zo tevreden over. Had regelmatig wel een storing, was volop irritant, soms had ik op vrijdag avond een storing, maar de klantenservice was alleen op werkdagen bereikbaar, moest ik dus een heel weekend wachten om het op te lossen, vet irritant als je internet dan nodig hebt voor school. ![]() Van wat ik heb gehoord is Tele2 ook echt niet beter, je moet is googelen op Tele2 ervaringen en dan kijken wat je allemaal te lezen krijgt, precies hetgeen wat ik net heb gezegd en van mij broertje te horen krijg. Zelf heb ik nu Planet Internet (KPN), nooit heel veel last mee gehad (alleen wat gezeik toen ik ging verhuizen), maar daarbuiten helemaal niet. Alleen is het in vergelijking met andere providers (en snelheid die ik nu heb) wat overpriced. Telfort gaat over dezelfde lijn als KPN (Hell, het is zelfs van KPN, alleen onder de naam Telfort) en is een stuk goedkoper in vergelijking met de snelheid die je krijgt. 20 euro voor internet + optioneel 10 euro voor onbeperkt telefoon. Planet gaat deze maand de prijs van internet verhogen, (en betekend dus dat je deze maand mag opzeggen) dus ik zal waarschijnlijk deze maand nog zelfs gaan overstappen op Telfort. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 11 december 2008
Hier in huis heb ik ervaring met 3 verbindingen.. 1. Ziggo.. bevalt mij prima heb ik nooit last van gehad.. ideaal voor gamen.. alleen wel prijzig.. 2. Telfort.. is mn werknemers verbinding.. gebruik ik alleen als ik het nodig heb voor werk.. 3. Tele2.. mn ma moest het zonodig hebben.. klaagt er nooit over dus blijkbaar is het goed.. ![]() wat wil je eigenlijk met je verbinding doen?
__________________ "You must have the devil in you to succeed in any of the arts..." |
| | |
| | #7 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
| |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Newbie Lid sinds: 2 december 2008
mn ma heeft dat ook, maar die loopt nog t/m april.. als ze nu al kan opzeggen is beter.. betaalt idd 2 much for less.. | |
| | |
| | #9 (permalink) | ||
| Newbie Lid sinds: 11 december 2008
zelf gebruik ik die van ziggo.. puur voor het gamen etc etc.. en die van mn werk.. die van tele2 blijf ik vanaf...
__________________ "You must have the devil in you to succeed in any of the arts..." | ||
| | |