![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| PC & Internet Alles op het gebied van PC's tot Internet vind je hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #3 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 1 april 2005 Leeftijd: 27
Rep kracht: 0 ![]() |
Farmaye Wat wil je weten. Wat voor verbinding heb je, adsl of kabel? De verbinding van je router naar je pc is afhankelijk van verschillende factoren - Kabel tussen router en de muur, zo kort mogelijk - Kabel van pc naar router, maakt niet zoveel uit - Wireless > 100.000 en 1 problemen - Heb je adsl met een snelheid boven de 8mb, zorg dan dat je een adsl2 modem hebt Heb ik hiermee je vragen niet beantwoord, graag wat specifieker je vraag stellen :D
__________________ How's that! |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 21 maart 2003
Rep kracht: 10 ![]() | QUOTE (Sheer @ Oct 30 2008, 15:02) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Ik heb een kabel aansluiting; -router-muur is heel kort -pc-router wel lang -geen wireless morgen komt er iemand kijken of het probleem oplosbaar is, het is namelijk zo dat we buitenlandse zenders hebben via de kabel zeg maar, en dat gaat allemaal goed, alleen die internet verbinding doet heel vaag...... | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Miss India @ Oct 30 2008, 18:43) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Bedoel je hiermee dat hij traag is of wegvalt?
__________________ How's that! | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
Rep kracht: 10 ![]() | QUOTE (Sheer @ Oct 30 2008, 20:36) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
De webpagina kan niet worden weergegeven Meest waarschijnlijke oorzaken: Uw computer is niet met internet verbonden. Er zijn problemen op de website opgetreden. U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt. Mogelijke acties: Verbindingsproblemen vaststellen dan wanneer ik naar de status van LAN verbinding ga en bij ondersteuning op herstellen klik, krijg ik de pagina wel te zien en dat elke keer....wat heel vermoeiend is :( | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Miss India @ Oct 31 2008, 00:33) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Heb je meerdere pc's? We kunnen trouwens beter pb'en als het probleem zich nog voortdoet
__________________ How's that! | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 16 februari 2004 Leeftijd: 37
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Sheer @ Nov 1 2008, 09:54) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
__________________ Oderint dum metuant. Fide, sed qui, vide. | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
Rep kracht: 10 ![]() | QUOTE (Sheer @ Nov 1 2008, 09:54) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
nee er is maar 1 pc aangesloten, ik kan zeg maar internet wel op, alleen als ik dan op google ben en wat intik en vervolgens die pagina wil openen, lukt dat nie de 1e keer na paar x proberen weer wel, en nee zie dat gele uitroep teken niet, want er staat in die instellingen dat er verbinding is, dus internet moet het gewoon doen, maar als ik verbindingstest doe bij netwerk controle dan krijg ik dit te zien dat er wel verbinding is met http en https alleen niet met ftp, de ftp poort wordt geblokkeerd zoiets :kweetniet: | |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Miss India @ Nov 2 2008, 04:06) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Heb je geen firewall aan toevallig ? QUOTE (--KinG-- @ Nov 1 2008, 20:36) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
__________________ How's that! | ||
| | |