![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| PC & Internet Alles op het gebied van PC's tot Internet vind je hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 20 mei 2004 Leeftijd: 21
Rep kracht: 0 ![]() |
Hoi, Ik heb voor mijn verjaardag een laptop kado gekregen en ik wil er draadloos internet op. Ik heb een gekeken op verschillende websites en draadloos internet is erg duur. En aangezien ik maar een arme student ben, Ik zag verschillende advertenties van mobiel internet. Het is een voordeel dat je overal snel kan internetten, maar is ook weer erg traag. En de prijzen vallen best mee. Ik heb echt geen idee, wat ik moet doen. :kweetniet: Dus hebben jullie er (goede of slechte) ervaring mee? En wat vinden jullie van mobiel internet? THX :geefroos: |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 17 december 2003 Locatie: Somewhere in The Underground Leeftijd: 28
Zit er een ingebouwde netwerkkaat in dan zou ik gewoon een rondje lopen in de buurt en kijken of er iemand een onbeveiligde router heeft en bammmm je kan al interneten gratis en voor niks,wat abbo nemen h34r:
__________________ Evil sounds coming from the underground!!! Location is a Mystery!!! Where,When or How is not a issue cause Partypeople enjoy youre destiny!!!ॐ ♫ ![]() The gate is closed!!! Access denied!!!Please try aggain!!! ॐ ♫ |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Niet Actief Sangam Silver Member Lid sinds: 28 mei 2008
Hi, Ik heb een tel abon bij Vodafone en hier ook voor EUR 9.50 onbeperkt internetten. Nu maak ik gebruik van de mogelijkheid "gedeeld internet" of via bluetooth via die tel om op de laptop te internetten. Simpel en goedkoop :D |
| | |
| | #4 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (R3sh @ Oct 8 2008, 08:0 <{POST_SNAPBACK}>Citaat:
dus ga het ff googelen :girl_haha: het is wel echt otnzettend goedkoop! bedankt voor je tip | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Niet Actief Sangam Silver Member Lid sinds: 28 mei 2008
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (misha @ Oct 8 2008, 12:43) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
En mijn collega heeft iets soortgelijks op zijn simpele nokia zitten. Dus volgens mij moet je dat internet eigenlijk altijd kunnen delen met o.a. je laptop. En ja.. het is lekker goedkoop :D | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 19 juni 2003
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (misha @ Oct 7 2008, 22:30) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
__________________ Wat kijk je | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 1 april 2005 Leeftijd: 27
Ja, maar bedoel je internetten overal of gewoon draadloos thuis internetten
__________________ How's that! |
| | |
| | #8 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Sheer @ Oct 8 2008, 18:54) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
| |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 16 februari 2004 Leeftijd: 37
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (misha @ Oct 7 2008, 22:30) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Je moet gewoon doen wat Resh zegt, ken meerdere mensen die dat zo doen. Alleen is het handiger om gewoon een USB kabel te gebruiken dan bluetooth.
__________________ Oderint dum metuant. Fide, sed qui, vide. | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 mei 2006 Locatie: Lutjebroek
Rep kracht: 18 ![]() |
heyy dat is Ms. Lovett!
__________________ ![]() Chandrika Santokhi, our new man in charge. "We willen geen Vene, Bouta, Bosje, Soemo, Brunsie, we willen Chandrika!" Vrienden gezocht!: http://aslam-bhai.hyves.nl |
| | |