![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| PC & Internet Alles op het gebied van PC's tot Internet vind je hier. |
| Bekijk resultaten enquête: Plasma vs LCD | |||
| Plasma | | 2 | 16,67% |
| LCD | | 9 | 75,00% |
| Geen mening | | 1 | 8,33% |
| Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Silver Member |
Mijn voorkeur gaat uit naar plasma. Alleen Plasma is een beeldtechniek dat op zijn laatste eindjes loopt. De enige grote Plasma producenten in de wereld zijn op dit moment nog NEC, Matsushita, LG en Samsung. Pioneer is gestopt met het produceren van Plasma panelen en stopt maart2k9 met de Plasma TV. Het zal niet lang meer duren voor de rest volgt. LCD vind ik ook wel goed alleen zie ik in Plasma meer kleur verzadiging en diepte. Scherpte is geen issue, want een resolutie van 1920 x 1080 is op Plasma net zo scherp als op LCD. De snelheid met bewegende beelden bij Plasma is vele malen beter dan bij LCD sneller zelfs dan bij een CRT beeldbuis. De ultime ervaring is nog wel een CRT beamer maar ja ben je bereid om 20000euro uit te geven? Ik niet (nog niet iig)... Voor mij is het Plasma ik geloof nog steeds in de techniek, maar toch ga ik een LCD TV halen van Sony aan het einde van het jaar omdat Plasma dood bloed.
__________________ ![]() Sarvam Khalv Idam Brahma |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 3 juni 2003
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Wat maakt het uit dat Plasma dood bloed? Ze blijven toch nog wel ondersteuning/service bieden, neem ik aan. | |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Sangam Silver Member | Citaat:
__________________ ![]() Sarvam Khalv Idam Brahma | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Bedankt voor je reacties :D | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| | |
| | #7 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() |
Gisteren informatie wezen vragen in verschillende winkels en modellen gekeken. Het wordt sowieso een LCD van Sony, type ben ik nog niet helemaal uit. Ik zat te denken aan deze: Sony kdl-40v3000 Iemand ervaring mee? |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 19 juni 2003
Rep kracht: 0 ![]() |
kheb zelf de v3000 46 inch full hd , en kzeg je beeldkwaliteit is echt prachtig ook de tv zelf ziet er van buiten gewoon masterlijk uit strak design etc. kheb de full hd gehaald omdat ik het maximum van me ps3 eruit wilde halen. als je een tv koopt met kijk op de toekomst is het slim om een full hd te halen. want Blue ray is echt in de opkomst. de W serie heeft iets meer opties maar niet echt waar je zou zeggen van daarom zou ik em kopen misschien voor de 100 mhz motion flow maar verder dan dat is de v net zo goed.
__________________ Wat kijk je |
| | |