![]() |
| | #2 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 7 november 2003 Locatie: amsterdam Leeftijd: 35
Rep kracht: 0 ![]() |
ha ha, nee...je zou het wel een geloof kunnen noemen maar geen godsdienst.. Het woord godsdienst zegt het al...er moet wel sprake zijn van een godsbesef. Trouwens...er is wel een sekte hoor met een soortgelijk geloof...ben hun naam kwijt maar ze kwamen in het nieuws omdat ze voorstaander waren van het klonen van mensen..ze beweerden zelfs hun eerste gekloonde mens al gemaakt te hebben...brrr...dat vind ik wel eng hoor...
__________________ DOTSIE_LUV |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 6 december 2008
Rep kracht: 0 ![]() | Pas als je je geloof een naam geeft, dan is het een eigen godsdienst. Ik zie mezelf soms wel als God, en geloof in mezelf. "Zelfvertrouwen" is mijn godsdienst.
__________________ Be my GUEST, and vote for YES! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Sangam Member Lid sinds: 29 september 2009 Locatie: ...........dam
Rep kracht: 0 ![]() | Nee het is dan nog niet een soort van godsdienst
__________________ We were never meant to be, We just happend Just call me the Inspector........ The Bara-Inspector |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 22 januari 2003 Locatie: Den Haag
Rep kracht: 0 ![]() |
Als jij dat wilt, dan maak je er lekker je eigen godsdienst van. Iedereen doet tegenwoordig toch waar die zelf zin in heeft. Gelooft in wat men zelf wilt..dus waarom dan niet een geloof met buitenaardse wezens..
__________________ ![]() No matter what we go through You step up, I will step up too It does not matter what others say As long as you are my boo No matter how hard it gets This love will have no regrets As long as we will be Stepping on the dance floor It is me and you |
| | |