Sangam Online  

Ga terug   Sangam Online > Geloof en Spiritualiteit > Overige religies

Registreer Gallery FAQ Ledenlijst Kalender Arcade Markeer forums als gelezen

Antwoord

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 10 november 2003, 10:32   #1 (permalink)
Newbie

Rep kracht: 0
@rjun is off the scale
Red face

die bkeren de hindu's ook op milan
vinden jullie dat de organisatoren van milan deze mensen niet moet toe staan om een stand te huren?
@rjun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2003, 10:56   #2 (permalink)
Sangam Silver Member

imported_Preety is off the scale
Standaard

Hoe doen ze dat dan?

Squirrel And His Chick
imported_Preety is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2003, 12:09   #3 (permalink)
Sangam Lover

Rep kracht: 10
koemba is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Originally posted by @rjun@10 Nov 2003, 11:32
die bkeren de hindu's ook op milan
vinden jullie dat de organisatoren van milan deze mensen niet moet toe staan om een stand te huren?
In principe is een milan voor iedereen toch?
Zijn het dan Hindoestaanse Christenen die daarmee bezig zijn?
Ik vind actief bekeren niet een goede zaak. Als iemand zelf aangeeft dat hij ergens behoefte aan heeft dan moet je hem helpen, maar anders niet.
Ik denk dat als iemand overtuigd is van zijn eigen religie dan kan iemand hem niet bekeren.

Wat je in andere landen hebt is dat er Christelijke missionarissen uit het relatief rijke Europa naar een arm land gaan en daar bijvoorbeeld een kinderhuis opzetten. Op zich is dat nog niet zo slecht, want anderen helpen kan niet slecht zijn. Wat wel wrang is, is dat mensen waarschijnlijk niet naar je toekomen omdat ze het Christelijke geloof zo geweldig vinden, maar meer om de betere toekomst die het hen of hun kinderen kan opleveren. Er is dan dus niet sprake van een gelijkwaardige situatie. Hier in NL heeft bijna iedereen een vrij hoge levensstandaard en is er dus veel meer sprake van een gelijkwaardige situatie. Op dat moment gaat het dus in principe alleen om de inhoud. Dan geldt, zoals ik eerder zei, dat als je bewust bent van wat je eigen geloof voor je betekent dat iemand anders je niet kan bekeren.
koemba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2003, 14:51   #4 (permalink)
Sangam Lover

imported_Amar is off the scale
Standaard

Klopt klopt klopt.
Ik kreeg die honden ook op m'n dak.
Ik heb respect voor gewone informatie waaruit blijkt dat het christendom een respectabel geloof is, maar zij drongen Hindus & Muslims, het christendom gewoon op!
Daarnaast zetten ze hun dochters een beetje verleidelijk neer om mensen te trekken, echt schandelijk.
Ik heb wel een discussie met ze gehad, net als vele andere Hindu jongeren, totdat een kabaal begon te maken .
De organisators van Milan zijn een stel cultuurloze zakkevullers.
Zij malen er niet meer of minder om indien er christelijke bekeerders bezig zijn.
Ik moest meteen aan India denken, waar ze op grote schaal hetzelfde proberen te doen. Hulpeloze analfabeten bekeren tot het christendon, door hun honger weg te nemen hetgeen gepaard gaat met het geloof weg te nemen ipv het christendom.

imported_Amar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2003, 18:13   #5 (permalink)
qqq
Newbie

qqq is off the scale
Standaard

Die mensen wilden mij ook bekeren, toen zei ik laat me in je bek klaarkomen dan en dat vond ie goed en toen heb okl dat gedaan en zei ik tegen hem GRAPJE ik ga me niet bekeren
Oranje
Geel
Grijs
Groen
qqq is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2003, 21:45   #6 (permalink)
Newbie

sub-zero is off the scale
Standaard

Citaat:
Originally posted by Amar@10 Nov 2003, 15:51
Klopt klopt klopt.
Ik kreeg die honden ook op m'n dak.
Ik heb respect voor gewone informatie waaruit blijkt dat het christendom een respectabel geloof is, maar zij drongen Hindus & Muslims, het christendom gewoon op!
Daarnaast zetten ze hun dochters een beetje verleidelijk neer om mensen te trekken, echt schandelijk.
Ik heb wel een discussie met ze gehad, net als vele andere Hindu jongeren, totdat een kabaal begon te maken .
De organisators van Milan zijn een stel cultuurloze zakkevullers.
Zij malen er niet meer of minder om indien er christelijke bekeerders bezig zijn.
Ik moest meteen aan India denken, waar ze op grote schaal hetzelfde proberen te doen. Hulpeloze analfabeten bekeren tot het christendon, door hun honger weg te nemen hetgeen gepaard gaat met het geloof weg te nemen ipv het christendom.
oke, hoeveel analfabeten waren er denk je op die milan?
Of op een gemiddelde milan denk je?
sub-zero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2003, 21:47   #7 (permalink)
Newbie

Standaard

Citaat:
Originally posted by qqq@10 Nov 2003, 19:13
Die mensen wilden mij ook bekeren, toen zei ik laat me in je bek klaarkomen dan en dat vond ie goed en toen heb okl dat gedaan en zei ik tegen hem GRAPJE ik ga me niet bekeren
noh, praat je zo ook tegen je pappa.
Ik mag alleen maar hopen dat je niet in zijn bek klaarkomt, want daar komt er alleen maar rottigheid van.
Oud 10 november 2003, 21:53   #8 (permalink)
Sangam Lover

imported_Amar is off the scale
Standaard

Citaat:
Originally posted by sub-zero+10 Nov 2003, 22:45-->
QUOTE (sub-zero @ 10 Nov 2003, 22:45)
Citaat:

imported_Amar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2003, 19:26   #9 (permalink)
qqq
Newbie

qqq is off the scale
Standaard

Citaat:
Originally posted by sub-zero+10 Nov 2003, 22:47-->
QUOTE (sub-zero @ 10 Nov 2003, 22:47)
Citaat:
Oranje
Geel
Grijs
Groen
qqq is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2003, 19:44   #10 (permalink)
Newbie

Standaard

Citaat:
Originally posted by Amar+10 Nov 2003, 22:53-->
QUOTE (Amar @ 10 Nov 2003, 22:53)
Citaat:
Citaat:
Originally posted by sub-zero@10 Nov 2003, 22:45
Antwoord

Bookmarks

Tags
christelijke, milan, missionarissen

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten