![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Opsporing verzocht Je hebt iemand ontmoet, van een afstand bewonderd of uit het oog verloren. Je wilt graag in contact komen met deze persoon. Misschien kan SANGAM je dan helpen. Plaats dan hier je oproep. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Beheerder Newbie Lid sinds: 24 februari 2007
Rep kracht: 10 ![]() | Onderstaande oproep hebben wij ontvangen. Heb je interesse om mee te doen, dan kan je via mij haar emailadres opvragen. Webmaster Sangam.nl De VPRO maakt een televisie-uitzending over Liefde&Internet. Wat voor rol speelt internet tegenwoordig in het vinden van een relatie/echtgenoot? Zijn datingsites een uitkomst of maakt het het alleen maar lastiger? Voor de uitzending zijn we op zoek naar single mensen die graag willen internetdaten en willen meewerken aan een mooie reportage. We maken een respectvol en serieus programma en waarderen het enorm als mensen openhartig kunnen vertellen. Ik vind het belangrijk dat er ook mensen meedoen met een etnische achtergrond. Ik vind het interessant om verschillende culturen met elkaar te vergelijken. Iedereen heeft weer andere eisen bij het zoeken naar een partner , en bij de een speelt familie en/of religie weer een grotere rol dan bij de ander. Bent u geïnteresseerd? Of wilt u meer informatie, stuur dan een mailtje naar me. Dan kunnen we alle mogelijkheden doornemen. U heeft namelijk veel inspraak over de reportage. Hartelijke groeten, Marike Wouters |
| | |