![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Opsporing verzocht Je hebt iemand ontmoet, van een afstand bewonderd of uit het oog verloren. Je wilt graag in contact komen met deze persoon. Misschien kan SANGAM je dan helpen. Plaats dan hier je oproep. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 16 oktober 2009 Leeftijd: 21
Rep kracht: 0 ![]() |
k zal ff vertellen wat er gebeurde en wie k zoek. het was dus 04/06/2011 receptie inn van der valk hotel in rotterdam schiebroek. k zat bij de receptie met mijn nicht, vanaf 21 uur tot 22 uur. jij kwam binnen en vroeg op ik een envelop had k zei dat k niet had, mijn nicht zei dat ze wat zou regelen. me nicht was weg, en jij bleef ff en zei dat je zo trug zou komen, je liep weg, en in de hal draaide je je om en gaf me een vliegende kus, k bleef maar staren.. helaas was het al 22 uur en k werd overgenomen door iemand anders. helaas had k je daarna niet meer gezien:( want k wilde graag een praatje met je maken. wie o wie kent hem? hij had een licht kleurige overhemd aan, volgens mij in lichtblauw. ik hoop dat iemand mee weet en meer info heb, want k zou graag in contact met hem willen komen. xxx
|
| | |
| | #6 (permalink) |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 17 december 2003 Locatie: Somewhere in The Underground Leeftijd: 27
Rep kracht: 0 ![]() |
Mensen die hier reageren houden je voor de gek! Probeer het eens via familieleden of vrienden.
__________________ Evil sounds coming from the underground!!! Location is a Mystery!!! Where,When or How is not a issue cause Partypeople enjoy youre destiny!!!ॐ ♫ ![]() The gate is closed!!! Access denied!!!Please try aggain!!! ॐ ♫ |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Sangam Crew Advanced Member Lid sinds: 21 maart 2005
Rep kracht: 10 ![]() |
zooo na iets meer dan halfjaar nog nie gevonden of wel gevonden maar nog niet zeker?
__________________ Don't love one Don't love two But love the one Who loves you |
| | |