![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Opsporing verzocht Je hebt iemand ontmoet, van een afstand bewonderd of uit het oog verloren. Je wilt graag in contact komen met deze persoon. Misschien kan SANGAM je dan helpen. Plaats dan hier je oproep. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #4 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 21 mei 2010
Rep kracht: 0 ![]() | Je weet tog ook niet zeker dat hij dood is. Hoe kom je daar eigenlijk op en waarom die info van een forum halen. Je zult het maar gewoon van me aan moeten nemen dat hij leeft, meer kan ik niet voor je doen Laatst gewijzigd door Misz_Pagli : 24 mei 2010 om 18:41 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 15 mei 2010
Rep kracht: 0 ![]() |
Volgens zijn broer is hij overleden.. ik had gewoon het gevoel dat hij nog zou leven, daarom wilde ik eigenlijk zeker weten...... ik gaf om hem, of je geloof of niet. Maar goed, ik laat t maar hierbij :)
|
| | |
| | #6 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() | Je zegt dat je om hem geeft, dan moet je hem waarschijnlijk ook wel goed kennen. Waarom dan posten op een forum Bel hem op, ga naar zijn huis, stuur hem een mail. Dit is toch niet de beste manier om erachter te komen. Ow wie is zijn broer dan volgens jou?? |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 15 mei 2010
Rep kracht: 0 ![]() |
dat heb ik echt wel gedaan, maar hij precies woont (adres) weet ik niet...ik krijg geen antwoord. De naam van zijn broer weet ik niet. heeft tie nooit gezegd. maar goed, ik stop hiermee.....tis zo niet fijn en het is verkeerd wat ik doe, weet ik nu ook wel hoor!. Ik ga er maar vanuit dat hij dood is.
|
| | |
| | #8 (permalink) |
| Sangam Crew Sangam Lover Lid sinds: 23 maart 2006 Locatie: Sound City Leeftijd: 26
Rep kracht: 6 ![]() |
ben het eens met Misz Pagli.. Alsof je op een forum betrouwbare informatie krijgt.. Vind het ook raar dat je om hem geeft maar ondertussen wel al zijn info op internet plaatst.. Normaal gesproken is het eerste wat je doet als je zoiets wil weten gewoon het telefoonboek pakken, zijn familienaam opzoeken en gaan bellen.. En/of gewoon naar overlijdensberichten zoeken of vragen via de krant, radiostations etc.. Maar op een forum... really?? Klinkt zo ongeloofwaardig zo..
__________________ Svasti | Nyx | Thanatos | Technogirl | Veracocha | Sakura |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Sangam Member Lid sinds: 29 september 2009 Locatie: ...........dam
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
__________________ We were never meant to be, We just happend Just call me the Inspector........ The Bara-Inspector | |
| | |
| | #10 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() | Stop hier inderdaad maar mee. Het is zeker verkeerd wat je doet aangezien Kish nog leeft. Heb hem deze week zelf nog gesproken en hij heeft helemaal geen broer. Dus zoals Svasti zegt, het is inderdaad behoorlijk ongeloofwaardig wat je allemaal zegt, maar ja geloof maar wat je wilt geloven. Wat mij betreft mag deze topic gesloten worden. |
| | |