![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Opsporing verzocht Je hebt iemand ontmoet, van een afstand bewonderd of uit het oog verloren. Je wilt graag in contact komen met deze persoon. Misschien kan SANGAM je dan helpen. Plaats dan hier je oproep. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #3 (permalink) | |
| Sangam Member Lid sinds: 29 september 2009 Locatie: ...........dam
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Deed het pijn toen je viel
__________________ We were never meant to be, We just happend Just call me the Inspector........ The Bara-Inspector | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 mei 2006 Locatie: Lutjebroek
Rep kracht: 18 ![]() | Helaas wordt er niet gevraagd naar een mening.
__________________ ![]() Chandrika Santokhi, our new man in charge. "We willen geen Vene, Bouta, Bosje, Soemo, Brunsie, we willen Chandrika!" Vrienden gezocht!: http://aslam-bhai.hyves.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Advanced Member Lid sinds: 1 december 2008 Locatie: Tussen al die andere niggas in Zuid Oost
Rep kracht: 0 ![]() |
nice.....ik zou het op beide chickies goed kunnen doen...als ze goed gedouched hebben en hun asscrack met veel douchegel hebben gewassen dan zou ik zelfs hun ass rimmen.....maar ik zou niet met mijn tong naar binnen gaan. Edit: in hun ass dus
__________________ Neddeland, de land met de outkering - Zimbabwe's Finest |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 20 juni 2010
Rep kracht: 0 ![]() | Moie meiden. Voorlal de rechtse. Ik hou van donker getint.
__________________ www.orientalcosmetics.nl |
| | |