![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Opsporing verzocht Je hebt iemand ontmoet, van een afstand bewonderd of uit het oog verloren. Je wilt graag in contact komen met deze persoon. Misschien kan SANGAM je dan helpen. Plaats dan hier je oproep. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 16 oktober 2009 Leeftijd: 21
Rep kracht: 0 ![]() |
Ik ben op zoek naar een indiase jongen. ik weet alleen dat hij happy heet, ik kwam hem in 2008 tegen in amsterdam, het was tijdens holi in de zaal rhone congres. we hadden nummers uitgewisseld. door wat omstandigheden ben ik die kwijtgeraakt. ik werd daarna gebeld dooor een nummer uit india, ik ben stom geweest op die nummer niet op te schrijven. Kent iemand een indiase jongen Die Happy heet?? Hij woont/woonde in amsterdam (studentenhuis) of hij is weer terug naar India. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen of maybe wel tips hebben |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 12 oktober 2009
Hey, kheb neef die happy heet. Althans zijn bijnaam, want iedereen kent hem zo. Hij woont toevallig wel in India nu Madras om precies te zijn. Was wel grappig dat hij me belde om naar je te vragen. Want ik was samen met hem en een tante bij Rhone.. Alleen wist ik niks van jullie contact af, kheb lang moeten nadenken. Heb hem zelf nog niet gesproken maar ok. Kan hij je contacten, Hoe dan ook, hoor ik het wel. Gr, |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Newbie Lid sinds: 16 oktober 2009 Leeftijd: 21
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
| |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 1 december 2008 Locatie: Ergens
hai kwita houd ons wel op de hoogte of dit een "happy end" heeft... ik denk dat bijna alle sangam lezers een beetje nieuwsgierig zijn... Laatst gewijzigd door genestoi : 20 december 2010 om 23:05 |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 3 februari 2009
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat: | |
| | |