![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Opsporing verzocht Je hebt iemand ontmoet, van een afstand bewonderd of uit het oog verloren. Je wilt graag in contact komen met deze persoon. Misschien kan SANGAM je dan helpen. Plaats dan hier je oproep. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 3 januari 2009 Leeftijd: 35
Rep kracht: 0 ![]() |
Vrijdag 10 juli 2009 op een bruiloft in Zoetermeer, afgelegen sportzaal. Jij had een blauwe jurk of salwaar aan, je leek wel de bruid zo mooi, maar die had wit aan. we hadden even oogcontact, ik kwam en jij ging weg want daarna zag ik je niet meer. Meer details kan ik niet geven uit respect voor het bruidspaar Je had een kind in je arm. Sindsdien slaap ik slecht. Als je dit herkend, stuur dan een PM.
__________________ Laatst gewijzigd door Bhawan : 15 juli 2009 om 21:08 |
| | |
| | #3 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
maar hoe weet je dat ik het over jou kaki heb er liepen meer vrouwen met blauw. maar toch bedankt ik slaap weer goed waarom je leven vergooien voor iemand die onbereikbaar is.
__________________ | |
| | |
| | #4 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() |
Trouwens als je kaki mij wil leren kennen dan mag ze dat zelf bepalen. Dus kaki als je wil weten wie ik ben stuur me dan een PM. Niemand komt het te weten. Als je bang bent in problemen te komen, doe dan niks. Je mag niet in problemen komen door iemand die je niet kent. Ik ken de jaloerse mannen.
__________________ |
| | |