![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Opsporing verzocht Je hebt iemand ontmoet, van een afstand bewonderd of uit het oog verloren. Je wilt graag in contact komen met deze persoon. Misschien kan SANGAM je dan helpen. Plaats dan hier je oproep. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Banned Advanced Member Lid sinds: 13 september 2007 Leeftijd: 46
Rep kracht: 0 ![]() |
namaskar, Op dit moment heb ik een aanbod van een grote internationale uitgeverij uit usa voor mijn engelstalig boek over liefde en romantie. Hun premium retail pakket kost echter ongeveer 4000 euro, met editing erin van het hele boek. Het boek zal dan verkocht worden in 25000 winkels wereldwijd, en als Ebook, en ook komen in alle online boekwinkels, plus komt er een press release en een internetcampage gericht op tien miljoen mensen. IK zoek een investeerder, het gaat dus om een investering van ongeveer 4000 euro. Je krijgt het geld gegarandeerd terug binnen twee jaar met tenminste tien procent rente en een bonus als de verkopen meer dan 100 000 stuks bedragen. Elk boek over liefde verkoopt, dus mijn love book als authentiek werk zal flink verkopen, in usa en UK. Volgens prognose worden er binnen drie maanden minimaal 10 000 stuks verkocht en dan is de investering ruimshoots terug verdiend en heb je je geld terug. Indien je interesse hebt kan je mij mailen met een leningsvoorstel. noem je naam, adres, tel en mail. je krijgt een leningskontrakt zwart op wit. Ik werk nu aan een internationale schrijfcarriere en produceer nog 7 engelstalige werken voor eind 2010. als je interesse hebt om ook hierin te investeren, dan moet je dat gewoon kenbaar maken. Alvast Bedankt voor je interesse. Dewanand hindu writer and researcher delft, nederland Email waldo@ziggo.nl |
| |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 3 februari 2009
Dikke kneus dat is geen aanbod. Ze willen je gewoon 4000 euro lichter maken. Als ze echt brood zien in die boekverkoop en dat hun prognose is, dan zou het geen probleem voor hun zijn om die luttele 4000 euro even in jou te investeren. Echt een clown blijf je ook. |
| |
| | #3 (permalink) |
| Banned Advanced Member Lid sinds: 13 september 2007 Leeftijd: 46
hoera, ik heb nu een deal gesloten met een investeerder. over dik twee maanden ligt mijn boek in 25000 winkels in de hele wereld. is in engels, dus niet in die domme achterlijke hollandse taal. nou, je kan als investeerder ook investeren in vertalingen van mijn boeken en dan krijg je dertig procent van de opbrengst in het betreffende taalgebied, naar keuze. steun koelie talent zou ik zeggen, steun je rasgenoot met talent. doe het en wees een slimme gepigmenteerde koelie. topic closed hereby. dewanand |
| |
| | #10 (permalink) | |
| Sangam Crew Sangam Lover Lid sinds: 23 maart 2006 Locatie: Sound City Leeftijd: 26
Rep kracht: 7 ![]() | Citaat:
keep the faith and you will be cured. (al weet ik het niet zeker van je AIDS)
__________________ Svasti | Nyx | Thanatos | Technogirl | Veracocha | Sakura | |
| |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| boek, engelstalig, gezocht, investeerder, liefde |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |